Micky
|
Kwam zaterdag Chriz tegen op Oostvoorne.... Ik dacht hé, die is toch in El Gouna geweest Zag net het levende bewijs op de foto's maar die gozer geeft nog steeds licht... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Leuke pic's
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
jeeeej mark is weer terug in het kikkerlandje! fucking tot 5uur moeten wachten op een trein en ze schonken na 3uur nieteens meer bier op schiphol.....grrrr heel deze week geen wind gehad behalve sochtends een beetje 16m2 weer maar komende week gaat het poeieren hoor.... groenten markie
|
|
|
JorritPi
|
jeeeej mark is weer terug in het kikkerlandje! fucking tot 5uur moeten wachten op een trein en ze schonken na 3uur nieteens meer bier op schiphol.....grrrr heel deze week geen wind gehad behalve sochtends een beetje 16m2 weer maar komende week gaat het poeieren hoor.... groenten markie
Welkom terug Mark, hier in dit kikkerlandje hebben we tot nu toe iedere dag wind gehad...maar je brengt wel het mooie weer mee waar waarschijnlijk niet veel wind in zit! 30graden!! Yes..
|
|
|
D.D
|
Welkom terug Mark, hier in dit kikkerlandje hebben we tot nu toe iedere dag wind gehad...maar je brengt wel het mooie weer mee! 30graden!! Yes.. 30 grade:P.. wanneer
|
|
|
JorritPi
|
Welkom terug Mark, hier in dit kikkerlandje hebben we tot nu toe iedere dag wind gehad...maar je brengt wel het mooie weer mee! 30graden!! Yes.. 30 grade:P.. wanneer Vanaf zaterdag word het tropisch warm in NL!
|
|
|
D.D
|
Nou wat leuk.. vrijdag ga ik dus op vakantie!
|
|
|
JorritPi
|
Nou wat leuk.. vrijdag ga ik dus op vakantie! Vakantie...is dat dan niet leuk?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Kwam zaterdag Chriz tegen op Oostvoorne.... Ik dacht hé, die is toch in El Gouna geweest Zag net het levende bewijs op de foto's maar die gozer geeft nog steeds licht... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Leuke pic's hahahahaha ja mooi, ik gaf rood licht daar, en het bruine wat er was is er alweer afgerot. Maja, tis nog wel beter als eerst (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ik had ook wel wind willen mee brengen maar daar was ook groot gebrek aan in Hurghada...sorry..maarja stilte voor de storm he dus wie weet gaat het nog echt poeieren hier!!!
|
|
|
Passie
|
stormsjeezzeee!!!!
zijn de foto's al naar arwin opgestuurd?
|
|
|
TtHoM@s
|
ik dacht zomaar.... ik vis hem is ff omhoog (tong_kitesmiley)
|
|
|
Wie?
Gast
|
In de herft vakantie weer:D:D: :D:D:D:D:D:D:D
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
windstil, warm, biertje en natuurlijk de sisha voor m'n neus(maar dan met iets erbij uit eigen tuin).....doet me denken aan El Gouna! ALL INCLUSIE INTERNATIONAL jongens wanneer gaan we weer (maar dan met wind)?
|
|
|
JorritPi
|
Pro kiter, heb jij voor mij nogmaals je adres... ben 'm kwijt...ben een week uit de roulatie geweest wegen veel overmatig D&D gebruik. (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
JorritPi
|
Hij zit er in....in de rodebox!
Wegens ...... heeft het even geduurd. Arwin, morgen heb je 'm als het goed is binnen.
Gr, Jorrit
|
|
|
Sherida
|
En, en en? Heb je ze al!?
|
|
|
prokiter
|
Heyy MEnsuu, Eindelijk...ze staan er allemaal op....er staat perongeluk ook nog een extra map bij van 77 foto's...deze is het zelfde als de andere grote map met 300 nog wat foto's...en deze map is wel goed... Hier nogmaals de link..... http://picasaweb.google.nl/kitefotosHave fun en ik hoor het graag wat jullie er van vinden. Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Sherida
|
Goed werk Arwin! Vooral die filmpjes maken het helemaal af..
|
|
|
TtHoM@s
|
top don't steal the cake
|
|
|
|
Sherida
|
Hier ook nog een kleine bijdrage van mij. Niet erg scherp..
|
|
|