|
StevenHill
|
Mooie foto's van een mooie middag 8m2 weer. Ik heb je een pm gestuurd.
|
|
|
diederik
|
brute shit man...leuke fotos zoals altijd! volgende week downwinderen!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja en hopen op goede wind en lekker zonnetje
|
|
|
JorritPi
|
brute shit man...leuke fotos zoals altijd! volgende week downwinderen!!!!!!!!!!!!!!!
He gozer! Alles lekker? Ga je morgen nog knallen? Balen dat ik morgen niet kan, maar het kan niet iedere dag feest zijn he. Volgende week downwinderen!!! Dat word nog wat zaterdag!
|
|
|
Cozmo
|
Die gast heeft zijn HP leash verkeerd om. Rode ding (je release) moet aan de trapeze kant zitten
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tering! Echte mooie foto's!! Met wat voor camera doe je dat?? En waar stond je met die closeups!! Ik moet er ook maar eens zijn als je er bent!
Morgen??
|
|
|
JorritPi
|
Die gast, dat ben ik, en dat ding kan nergens anders en dit gaat perfect! Nooit problemen mee gehad.
ps: ooit een voorschrift of gebruiksaanwijzing van zo'n ding gezien waarin staat hoe het MOET? (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Tering! Echte mooie foto's!! Met wat voor camera doe je dat?? En waar stond je met die closeups!! Ik moet er ook maar eens zijn als je er bent!
Morgen??
Met een Nikon D70 18 -70mm + 300mm incl externe flitser. Top camera die nu voor weinig geld te koop is. (behalve de lens)
|
|
|
boardergirltjuh
|
Hele mooie foto's! Ook op de rest van je?/de site!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Goede fotograaf, niet jijzelf..of had je statief tussen de govlen gezet?? :-) Hoe was het met de regen???
over die HP: Ik heb in een manual van Naish gezien dat de release idd aan de trapeze moet..maar ik vind dat ook onhandig...maar ik snap wel waarom, want als het rode boven zit, dan moet je trekken om te releashen en dan moet je dus trekken aan je lijn die aan je kite zit...mocht daar te weinig spanning op zitten dan krijg je hem niet los. Als hij andersom zit dan heb je je hele lijf waar hij aan zit, dus genoeg stevigheid.. snappie?
|
|
|
JorritPi
|
@ poor, Snap! maar ik ben eigenwijs en laat het lekker zo.. anders moet ik weer een ander systeempje in elkaar gaan knutselen. : Micky heeft de foto's gemaakt waar ik op sta en de rest heb ik gemaakt. Beetje nabewerking met Photoshop doet ook wonderen.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Mooie foto's Jammer dat ik niet kon , moest helaas werken (cry_kitesmiley) en een verplichte feestje van het werk. Ook niet verkeert maar ik was toch liever kiten. (grinnik_kitesmiley) Oja er is ooit iets op dit forum geschreven dat de HP op de rug bevestigd moest worden i.v.m. rug letsel bij het vallen, misschien weten anderen hier meer over te vertellen. Ik denk meestal, iedereen heeft het niet voor niets zo, al gaat dat niet altijd vanzelf op natuurlijk.
|
|
|
Jolien.
|
Shitter de shit..!! Heeele gave foto's zeg , echt rete mooi
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
HP leash moet aan de achterkant zitten als je hem echt als HP gebruikt. Voor Jorrit maakt dat niet uit omdat hij aan de Oshithandle zit. Je moet hem wel echt omdraaien. Stel je vliegt op het strand af, dus trek je je safety, je kite blijft loopen en houdt power, terwijl je recht op die strandpaal af gaat. Dan wil je toch echt heel de kite los gooien en daar kan je nu niet bij. Dus gewoon even omdraaien!!! Dan kan je releasen
|
|
|
JorritPi
|
Dus dan moet ik toch nog wat gaan fabriceren zodat ik 'm kan omdraaien. ok . verder alles safe toch? He maar w8 eens even. Als ik mijn safety heb getrokken, en ik trek aan dat rode ding op de HP dan ben ik volledig los. En als ik alleen m'n safety trek dan zit ik nog altijd aan m'n HP. Ik snap nog steeds niet wat het sprobleem is. Is het dat wat er al gezegd werd..dat er geen spanning meer staat op de 5e lijn waardoor je moeilijk kan releasen? Of?? leg me dat eens uit?
|
|
|
T!m
|
Eey ik ben nieuw hier op dit forum. Die fotoos zijn cker mooi. Vandaag hebben mn broer en ik ook op oostvoorne gekite, dan heb ik je cker gemist. Ik vaarde met een rode crossbow en mn broer met een zwart/witte fuel. Die met die rood blauwe fuel ging egt lekker, hij sprong aardig hoog.
|
|
|
Micky
|
Eey ik ben nieuw hier op dit forum. Die fotoos zijn cker mooi. Vandaag hebben mn broer en ik ook op oostvoorne gekite, dan heb ik je cker gemist. Ik vaarde met een rode crossbow en mn broer met een zwart/witte fuel. Die met die rood blauwe fuel ging egt lekker, hij sprong aardig hoog.
Dat is onze Leon... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Goede fotograaf, niet jijzelf..of had je statief tussen de govlen gezet?? :-)
Dat je het ff van een ander hoort, mister Pit (tong_kitesmiley) Ben zelf ook wel verbaasd over het resultaat. Ziet er goed uit, volgende keer het filmpje afmaken... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Hee Mick, lekker gewerkt? De foto's staan online. je krijgt later de groot formaat foto's. Je word beroemd..je foto word nu al als bureaublad gebruikt. Nieuwste trick toch..
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Dus dan moet ik toch nog wat gaan fabriceren zodat ik 'm kan omdraaien. ok . verder alles safe toch? He maar w8 eens even. Als ik mijn safety heb getrokken, en ik trek aan dat rode ding op de HP dan ben ik volledig los. En als ik alleen m'n safety trek dan zit ik nog altijd aan m'n HP. Ik snap nog steeds niet wat het sprobleem is. Is het dat wat er al gezegd werd..dat er geen spanning meer staat op de 5e lijn waardoor je moeilijk kan releasen? Of?? leg me dat eens uit? Das toch gewoon logica? Je moet om je leash los te gooien nu trekken aan dat rode gedeelte. Zonder tegenkracht kun je trekken wat je wilt maar zal er niks gebeuren. Je lichaam geeft altijd tegenkracht uiteraard (je zit er immers aan vast) maar je kite zal met een slappe 5th line geen tegenkracht geven waardoor je dus niet kunt ontkoppelen.
|
|
|
JorritPi
|
Goede fotograaf, niet jijzelf..of had je statief tussen de govlen gezet?? :-)
Dat je het ff van een ander hoort, mister Pit (tong_kitesmiley) Ben zelf ook wel verbaasd over het resultaat. Ziet er goed uit, volgende keer het filmpje afmaken... (grinnik_kitesmiley) Foto's zijn inderdaad goed geworden..als moet ik eerlijk toegeven, dat ik nog 3,5 uur bezig ben geweest met de nabewerking met photoshop. Herkadreren, contrasten bijwerken, kleur enz enz..heel karwijtje dus..maar des al niet ten min heb je het goed gefixed! Volgende keer weer een foto sessie...want zolang jij ze maakt sta ik er tenminste een beetje goed op!
|
|
|
JorritPi
|
@ Myzrael , dat is inderdaad heel logisch. dan zal ik 'm toch maar eens gaan opdraaien.
|
|
|
Micky
|
Haha, die staat
|
|
|