Safety schiet steeds los.

MadMan

Geen avatar

Berichten: 19
Mei 11, 2007, 16:50:33
edit2Rapporteer  
hallo,

Weet iemand hoe dat komt of hoe het op te lossen is het is nu al een paar keer gebeurd dat me safety ineens losschiet dat is nogal zwaar irritant.

Mischien hebben jullie het zelf ook wel is gehad en weten jullie hoe je dit op kan lossen en waardoor het komt?

mzzl rico
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Mei 11, 2007, 16:51:17
edit2Rapporteer  
Het zou wel handig zijn als je nog ff verteld wat voor safety je hebt ;-)
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #2 Mei 11, 2007, 16:52:23
edit2Rapporteer  
hallo,

Weet iemand hoe dat komt of hoe het op te lossen is het is nu al een paar keer gebeurd dat me safety ineens losschiet dat is nogal zwaar irritand.

Mischien hebben jullie het zelf ook wel is gehad en weten jullie hoe je dit op kan lossen en waardoor het komt?

mzzl rico

gaat het om een north 5th element uit 2005?
RH

Berichten: 298
Antwoord #3 Mei 11, 2007, 17:23:38
edit2Rapporteer  
hallo,

Weet iemand hoe dat komt of hoe het op te lossen is het is nu al een paar keer gebeurd dat me safety ineens losschiet dat is nogal zwaar irritand.


Als we het dan toch over irritant hebben: hoe kom je er in godsnaam bij om irritant met een d te schrijven?
Myzrael
Gast
Antwoord #4 Mei 11, 2007, 17:24:53
edit2Rapporteer  
Je hebt een "verstandskies" en je hebt een "irritand". Das toch logisch? Wink
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #5 Mei 11, 2007, 17:34:45
edit2Rapporteer  
Je hebt een "verstandskies" en je hebt een "irritand". Das toch logisch? Wink

 (grinnik_kitesmiley)
MadMan

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #6 Mei 11, 2007, 18:01:39
edit2Rapporteer  
Ik wou gewoon ff kijken of jullie nog beetje scherp zijn!

het is een wipika 4 lijns bar waar het bij gebeurd.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #7 Mei 11, 2007, 19:29:56
edit2Rapporteer  
Ik wou gewoon ff kijken of jullie nog beetje scherp zijn!

leuk smoesje Wink
Remko

Berichten: 146
Antwoord #8 Mei 11, 2007, 19:30:33
edit2Rapporteer  
Voor zover ik weet gebruikt Wipika nog steeds het aloude lus-door- loopje met pen door lusje principe. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit vanzelf los gaat. wat ik me wel kan voorstellen is dat je depower losschiet. Het aloude versleten clamcleat probleem. Ook irritant maar heeft niets met je safety te maken. Post anders even een foto van je probleem.
mitch

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #9 Mei 11, 2007, 20:18:16
edit2Rapporteer  
Ik heb ook het probleem dat mijn safety soms losschiet... Het pinnetje dat in het rode buisje zit komt dikwijls spontaan eruit, ook al trek je het zo hard aan als je wilt.
Vind ik ook wel irritand  (angry_kitesmiley) Als ik mijn safety moet gebruiken, dan hou ik meestal de leash in mijn handen nog eens vast.
Ik gebruik deze:
NW

Berichten: 159
Antwoord #10 Mei 12, 2007, 04:11:04
edit2Rapporteer  
Heb het probleem ook gehad met de klem. Gewoon ff een strap van cabrinha monteren en je hebt nooit meer problemen. Is trouwens nog goedkoper dan een nieuwe klem ook.
Wel ff zorgen dat je powerlijnen dezelfde lengte houden als met de klem.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.