|
|
|
roeb
Gast
|
Het was een "winderig" dagje! Die gozer ging zeker hoog! Zelf ook wel even lekker gevaren
|
|
|
bredo
|
ziet er goed uit jongens!! Helaas kon ik vandaag niet 'shocken'. Hoop snel er weer bij te zijn.
later........
|
|
|
Micky
|
Ik zie die doffer van mij helemaal niet op de foto staan... (tong_kitesmiley) Of ging Markie zo hoog dat je niet meer kon inzoemen... (tong_kitesmiley) Coole pics....wel erruggg hoog zo nu en dan... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb weer een mooi daggie gemist zo te zien... (shame_kitesmiley)
De rest van de week is het weer niks (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
Zoo, lekker hoor! Moooi air's
|
|
|
Mark-Fizzer
|
De t*ring wat ging die gast hoooooggg. RESPECT. "was het koud daarboven ????' :P Wat zal dat geweest zijn. 10 - 12 meter hoog??
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Micky, ik was er toen al af. De 9 vond het niet lekker meer.... het was to mucho
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volegus mij heb Frank die foto's gemaakt.. Dus zal hij er zelf wel niet op staan... Ik denk dat het Erik is die zoooo hooog gaat...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee,Dat was Peter (achternaam weet ik niet) volgens mij vaart hij met een North Rhino 07 . En er zijn er ook een paar bij van Bas die met de kiteset van Erik bezig was, helaas geen foto,s van mezelf ,maar de volgende keer mag iemand anders foto,s maken ,zodat ik er zelf ook eens op sta.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik zal de camera van m'n buurman een keer menemen Frank. zal ik een mooie shoot maken van je! Moeten we ff een keer goed afspreken.
|
|
|
R@bert
|
t moet zaterdag 12 mei zijn...check de titel
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een dag had eerst mijn 9 mtr kon die niet meer houden ben daarna op mijn 7 mtr waroo overgestapt en heb heerlijk gevaren wel een beetje vlagerig heb ook een paar keer gesprongen maar bleef liften dus maar niet meer gedaan mijn zoon kevin heeft ook lekker gesurft wel lekker zo'n spotje waar je heerlijk kan knallen moest wel met het bootje naar het weiland maar ruimte genoeg
|
|
|
sjef
|
en de landingen ook goed uitgevoerd? sjees wat een hoogte toppers on water. en die surfers op de foto maar kijken hihi!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
t moet zaterdag 12 mei zijn...check de titel
ja je heb helemaal gelijk ,ik heb het veranderd..
|
|
|
|
wouterb
|
Nee,Dat was Peter (achternaam weet ik niet) volgens mij vaart hij met een North Rhino 07 . En er zijn er ook een paar bij van Bas die met de kiteset van Erik bezig was, helaas geen foto,s van mezelf ,maar de volgende keer mag iemand anders foto,s maken ,zodat ik er zelf ook eens op sta.
Peter Tuinman
|
|
|
PeterKite
|
yep, someone had to do it......
|
|
|