rikdekker
|
och jij, harde werker!..hahaah~
|
|
|
|
Joris
|
Wat is er te winnen? Ik hoop een nieuwe chickenloop dan kan je die aan mij geven omdat je de mijne hebt GESLOOPT
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
oi oi oi de samsung syncmaster 740bf met 2ms latency! lekere schermpjes
|
|
|
Vinni
|
Daarom heb ik thuis al een tijdje zo'n ding staan, hoef ik niet steeds heen en weer te linken:
|
|
|
|
roelvdgun
|
wat nou werkplek, gewoon ff naar je spot fietsen en testen! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000
|
ziet er koud uit
|
|
|
TtHoM@s
|
en dan heb je even je bar verkeert om geeft niet als het maar recht zit (tong_kitesmiley)
|
|
|
rikdekker
|
nou, jij kan later mooi geen kindertjes meer krijgen als jij te vaak kite..haha:P
|
|
|
D.D
|
nou, jij kan later mooi geen kindertjes meer krijgen als jij te vaak kite..haha:P
Precies, ik zou maar snel naar de dokter gaan en kijken wat die je aanraad.
|
|
|
Passie
|
hahaa. zittrapeze balle kneller ikv ind 't vreeeesseeeelijk. ik had er eerst een. als ik me trapeze aan had. en ik voelde nog niets en toen in eens die kite die me omhoog op me boardje moest tillen. En der zat toch iets onder dat strapje. GILDE IK "T UIT...
|
|
|
rikdekker
|
k heb er 3 keer mee gekite..sta er steeds van te kijken dat ie het nog doet..haha..jesus wat doet dat pijn zeg..pff..
|
|
|
roelvdgun
|
Precies, ik zou maar snel naar de dokter gaan en kijken wat die je aanraad. met de dakine fusion heb ik daar geen last van hoor! die zit meer naast je zaakie in plaats van dr op:P was xtje in de winter toen k aan t flyboarden was met -5 ofzo. ik kan een waist trapeze niet echt goed verdragen omdat ik niet zo'n sterke rug heb, dat gaat eerder fout dan me grote vriend zeg maar. is trouwens aan de overkant van de rivier bij t eiland van maurik!
|
|
|
Coen2000
|
je GROTE vriend??? kom kom...niet beetje erg optimistisch?
|
|
|
Morres
|
hehehe
|
|
|
Micky
|
Groot???? Met -5.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
roelvdgun
|
oke, oke..., me vriend dan, klinkt dat beter ? (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
roelvdgun
|
(pimploser_kitesmiley)die mag er meej spele jah
|
|
|
Wen-D
|
Groot me vriend die mag er meej spele jah Juustem (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000
|
(pimploser_kitesmiley)die mag er meej spele jah nou had je beter worstelen kunnen zeggen ipv spelen roel, als je het nog een beetje geloofwaardig wou houden wahah
|
|
|
R.B.
|
Kraan machinist in de bouw zijn (torenkranen van +_100m hoog)
|
|
|
Roellie
|
Wat is er te winnen? Ik hoop een nieuwe chickenloop dan kan je die aan mij geven omdat je de mijne hebt GESLOOPT
Jij bent zelf echt een Nazi-Bosaap, eerst ze eigen kite naar de klote helpen en dan die van mij!!! Je krijgt een straat verbod voor Kites!!!
|
|
|