Nobile 555 130 x 39 of Jamie L ??

Mark1970

Mei 15, 2007, 19:29:39
edit2Rapporteer  
Ik weet t, ik weet t...ga testen.
Dat ga ik ook doen, maar ze hebben alleen de NObile 555 als testboard.
Dus mocht er iemand nog een mening over hebben, graag!
Ik weeg 90 kg en vaar hoofdzakelijk op zee.
Geen nieuwe school shit maar gewoon varen, hoog springen, en golven rijden.

Alvast bedankt!
remcokite

Antwoord #1 Mei 15, 2007, 22:27:14
edit2Rapporteer  
Tja ,

wa moet je daar nu van zeggen, het zijn allebij superboards. die kwa varen erg op elkaar lijken.

Ik hen zelf een jaime, en vaar ook wel eens op een nobile, ik heb het idee dat de nobile
iets meer flex heeft.

grtz
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 Mei 15, 2007, 22:30:42
edit2Rapporteer  
Neem een maat groter... loser
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Mei 15, 2007, 22:56:58
edit2Rapporteer  
Allereerst moet ik zeggen dat het beiden superboards zijn en qua bouwwijze op elkaar lijken.. MAAR....................
Neem een maat groter.... Ik weeg ook 90 kg en heb de 135x40 (555) gehad.
Ik vond het een heel fijn board maar omdat hij de neiging heeft om met zijn neus onderwater te duiken heb ik het board weggedaan... Ik denk dat je met jouw 90 kg en 130 boardsize daar helemaal last van gaat krijgen.... Ook denk ik dat door deze eigenschappen (wegduiken van de voorkant) het niet echt een geschikt board zal zijn voor golfrijden..
Veel succes met de keuze......
remcokite

Antwoord #4 Mei 15, 2007, 23:47:43
edit2Rapporteer  
Hey zijn indedaat niet de meest geschikte boards om mee golf te rijden, het zijn natuurlijk wel freestyle boards. 
Avanti

Antwoord #5 Mei 16, 2007, 00:04:56
edit2Rapporteer  
Heb de Nobile 555 130 x 39 van dit jaar, weeg 95+ kg en is de perfecte maat, met jouw 90 kg moet dat zeker goed komen.
heb geen last van "happen" of "duiken" van het board, en loopt hoogte als een kanon... ook met weinig wind.......... en super pads, heb ook niet getest maar gekocht op tests e.d. had eerst een naish haze.

met de jamie L heb ik geen ervaring
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Mei 16, 2007, 00:44:17
edit2Rapporteer  
Ik weet t, ik weet t...ga testen.
Dat ga ik ook doen, maar ze hebben alleen de NObile 555 als testboard.

Als je het board in de winkel koopt dan heb je vaak een omruilgarantie..
Ik heb de nieuwe TRAX bij VdBerg gekocht en wist ook niet zeker of de maat en/of board goed zou zijn.. Ik heb dus het board gekocht met omruilgarantie dwz dat als het board mij niet zou bevallen dat ik hem kon/kan omruilen voor een ander board... Gewoon TOP van die gasten.
Ps Telstar in Harderwijk heeft dezelfde regeling of vraag er anders om... Dit heeft nix te maken met korting want kreeg ook nog eens 15% korting op het board  ThumpsUp
En ik denk dat de TRAX een super board is voor alles  Joepie Joepie
Bovendien is die print gewoon UberVet  ThumpsUp
Kaptain

Antwoord #7 Mei 16, 2007, 01:52:26
edit2Rapporteer  
Heb de Nobile 555 130 x 39 van dit jaar, weeg 95+ kg en is de perfecte maat, met jouw 90 kg moet dat zeker goed komen.
heb geen last van "happen" of "duiken" van het board, en loopt hoogte als een kanon... ook met weinig wind.......... en super pads, heb ook niet getest maar gekocht op tests e.d. had eerst een naish haze.

met de jamie L heb ik geen ervaring

Voor mij geldt qua gewicht en ervaring met Nobile exact hetzelfde verhaal!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.