is dat normaal?

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Mei 16, 2007, 15:54:39
edit2Rapporteer  
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat ik ook met mijn bolide over het strand kon denderen daar. Toen gebeurde het regelmatig dat iemand over je lijnen heen reed.

Meestal kan dat geen kwaad, tot die ene keer dat er precies een schelp tussen je lijn en de band zit. Nakijken is wel aan te raden dus.

Ook ik heb me weleens moeten zondigen om over lijnen heen te rijden. Dit omdat sommige kiters het noodzakelijk vonden om vanwege de minimale ruimte op het autoplaya (je kon je kite alleen maar uitleggen op een stukje strand van 200m bij 3km!) om precies daar de lijnen te leggen waar 2 wiel aangedreven auto's door het mulle zand konden rijden. Remmen en omrijden = vastzitten.

Maar als ik er omheen kon rijden, dan deed ik dat altijd. Het is gewoon brutaal om dat te doen. Zeker als je de enige bent met een wagen op het strand (was in de good old days wel anders...) Zowiezo bizar dat iemand illegaal het strand zovaak opkan zonder dat Jan met de pet hem komt wegbombarderen. Deze man begaat nl. een zeer ernstige misdaad tegen de Nederlandse staaat: "beschadiging van een zeer teer vogel gebied!"

Top dat hij zich dus verzet, maar wel ten koste van anderen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.