CeesV
|
Als ik jou was zou ik nog wel even leren. Dat Nederlands van jou ziet er niet uit natuurlijk! hehe... Ben benieuwd, zal zo even naar school gaan om dat examentje te maken.
|
|
|
Sherida
|
Spannend, over ongeveer 2 uurtjes de eerste..
|
|
|
Koenani
|
ja, heb ik ook last van
|
|
|
Jer
|
ik begin maandag pas met Nederlands(Valt niet veel voor te leren hoor "passie"
|
|
|
Passie
|
ik wil net zeggen,, alleen brief indeling enzo toch??
|
|
|
Woutertje
|
Ja? Ik had alleen tekst begrip en samenvatten, vwo is t dan. Maar der was wel een vraag waar ik een klacht over heb:p, waren 2 antwoorde mogelijk vind ik
|
|
|
Marten
|
ik ga dan ook maar lekker klagen, ook al was er bij mij niet te klagen. kan altijd mijn punt ermee omhoog schroeven.
heb volgens mij net een voldoende.
|
|
|
roelvdgun
|
nederlands havo was echt simpel! was al op helft van de tijd klaar, en had alles toen al 2x na gekeke:)
|
|
|
chann
Geen avatar
|
ik had ook nederlands,,,en ik heb tussen een 6,1 eneen 8,1!!! woei..bij tektbegrip op 2 na alles goed!!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Stuud , vond vooral wiskunde erg moeilijk. Nederlands hoop ik wel goed gemaakt te hebben. Nu keihard Engels aan het leren terwijl het waait (erg slecht in engels) , hoe hopeloos.... Gister wel een lekker kitedagje gehad. Hoe verdelen jullie dat kiten en leren? Ik heb me zelf voorgenomen om per week maar 1 keer te gaan varen...
|
|
|
roelvdgun
|
ehm, deze 3 weekjes houw ik ff pauze, daarna ga k weer knalle
|
|
|
Passie
|
ik ga kiten wanneer ik wil. leren doe ik s'avonds wel... ik hoef alleen te slagen, maakt niet uit hoe. ben al aangenomen op havo:)
|
|
|
Marten
|
bij mij is nederlands hopelijk net een voldoende. pfff zometeen scheikunde leren.
heb gister en vandaag toch nog heel eventjes gevaren, was goed he passie!
|
|
|
Passie
|
jup.. en jij gaat nie tmeer kiten 2 weken lang. want jij gaat onze movie in elkaar zette is 't niet
|
|
|
Passie
|
wordt 't nu trouwens een crash of trick movie? hehe,, ik heb nog steeds last van m'n been en poeperd
|
|
|
kitestertje
|
examens??? heb ik niet , wel zo chill
|
|
|
Marten
|
we maken er 2 delen van passie :
|
|
|
Jer
|
Morgen begint het examen voor mij met Ned (geschokt_kitesmiley) voor wie begint het examen morgen ook?
|
|
|
Passie
|
Me 2,, wat heb jij ervoor geleerd of geoefent?
|
|
|
Jer
|
veel samenvatten en 1a4 met info gekregen het is net als engels je kan er niet veel voor leren....(jij veel geleert dan?)
|
|
|
DaanD
|
Morgen Management&Organisatie (VWO), wish me luck! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jer
|
good luck!!!
|
|
|
Passie
|
ik heb 1 examen van www.kennisnet.nl geoefent. dat ging prima en kreeg een hele samenvatting van alle soorten brieven en artikelen enzo mee. dus is wel handig
|
|
|
Passie
|
ik weet niet hoe 't zit, maar ik begin 'm nu wel te knijpe
|
|
|