Koenani
|
Ik heb morgen scheikunde volgens mij het moeilijkste wat ik heb... Moet wel goed komen geloof ik
|
|
|
Jurrien
|
ik heb me examen akl gehad een aantal jaar geleden maar het was echt te simpel over minimaal een 7 op ik deed vmbo
|
|
|
Jolien.
|
dan had je havo moeten doen als je overal minimaal ene 7 voor stond.. ZONDE
|
|
|
Passie
|
nog mensen zometeen duits?
|
|
|
Vinni
|
Ik niet, maar heb wel bio.. Maar dat is toch alleen maar meerkeuze :
|
|
|
roelvdgun
|
zometeen SK, morge Na 1,2 heb dr wel vertrouwen in!
|
|
|
robin..
|
net duits gehad echt makelijk
|
|
|
Woutertje
|
Dalijk een Engels leestoets Moet niet zo moeilijk woorden . Ik heb alleen me woordenboek nog niet kunne vinden (sealedlips_kitesmiley) K heb trouwens N&T met bio12
|
|
|
Passie
|
vond duits ook makkelijk. van de 46 punten 38 punte gehaald
|
|
|
robin..
|
ik heb 35 punten gehaald voor duits en 31 voor nederlands
|
|
|
kitestertje
|
Dalijk een Engels leestoets Moet niet zo moeilijk woorden . Ik heb alleen me woordenboek nog niet kunne vinden (sealedlips_kitesmiley) K heb trouwens N&T met bio12 haha knuppel, had je toch die vn mij mee moeten nemen (tong_kitesmiley) maarjaa, wie heeft dr nou een woordenboek nodig
|
|
|
Woutertje
|
Haha ja inderdaad. Maar DJ had er wel een voor me meegenome . Maar was nie zo moeilijk 41 van de 51 puntjes. Nu latijn leren (cry_kitesmiley)
|
|
|
roelvdgun
|
ging best redelijk net (SK), heb steeds meer zin in de vrije 3 maanden erna!
|
|
|
Koenani
|
net idd sk gehad... ik vond hem wel redelijk makkelijk.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Vanmiddag Engels gehad, ging voor mijn doen helemaal lekker. Had 29 punten van de 51, ik begin bijna te denken dat ik een voldoende heb!! Volgende week word giga, met Bio, Sk en Na. Profiel is N&G met Sk12 en LO2 !!
|
|
|
Vinni
|
Dat bio was echt rete makkelijk voor iemand die er een beetje gevoel voor heeft. Als je dat niet hebt kon hij wel eens lastig zijn, ik heb hem in ieder geval goed gemaakt
|
|
|
Spinnerfreak
|
Engels was wel goed te doen vanmiddag. Zat alleen een beetje krap met de tijd waardoor ik uiteindelijk de laatste twee teksten niet gelezen heb... Dus die laatste paar vragen maar ff gegokt.
Net dus ff nagerekend. Ik denk dat ik iets van 39 van de 51 goed heb.
|
|
|
roelvdgun
|
doe je goed dan! net weer Na1,2 gehad, wat een hippe toets! zelfs ík! vond hem goed te doen:P was gewoon weer is als 1e klaar snap dat echt niet eerste exame: als 2e tweede exame: als 4e derde exame: als 1e!!!! dat kan toch nooit kloppe? of werk ik nouw gewoon snel (vul wel alles in en bereken ook alles zonder gokke)
|
|
|
Alferink
|
Ajoh, da had ik ook. M'n hoogste cijfer was een 5.7
|
|
|
Vinni
|
Ach, stelt niks voor bij een maat van mij... Die tekent een paar boerderijtjes op zijn examen blaadje, levert hem in en loopt weg
|
|
|
|
Vinni
|
Neee, die leert wel, anders krijgt hij klappen van z'n pa Gewoon zo'n domme boer die van plan is om zonder diploma school te verlaten en te gaan werken
|
|
|
|
Vinni
|
Ken jij toch niet, dirk (NEEE niet die ) Hij kwam gister met zijn auto op school, net 16 jaar geworden, rijd fijn in een auto rond (tong_kitesmiley)
|
|
|