Idioten op Mirns

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #25 Mei 20, 2007, 18:21:24
edit2Rapporteer  
We gaan er dus voor! Ik heb inmiddels contact met NKV!!   ThumpsUp
We gaan aan het werk en houden jullie op de hoogte.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #26 Mei 20, 2007, 19:44:33
edit2Rapporteer  
klasse  ThumpsUp "geen woorden maar daden" zeg maar  ThumpsUp
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #27 Mei 20, 2007, 19:55:50
edit2Rapporteer  
zo stond ik gister nog aan de waterkant kites uit de lucht aan het plukken de mensen kwamen niet langs mij voordat zij hun lijnen hadden opgerold GRRRRRR!
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #28 Mei 21, 2007, 01:15:01
edit2Rapporteer  
We gaan er dus voor! Ik heb inmiddels contact met NKV!! ThumpsUp
We gaan aan het werk en houden jullie op de hoogte.


Als je hulp nodig hebt geef maar een brul.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #29 Mei 21, 2007, 01:20:02
edit2Rapporteer  
Mooi initiatief. Jammer dat de daders er niet voor opdraaien. Ik kom nooit op Mirns, dus heb er weinig mee te maken, maar mijn credits heb je!Mooi initiatief en heel veel succes ermee!Hoop dat het helpt om de kitesurfscene weer een beetje in het positieve daglicht te zetten om te laten zien dat er wel degelijk mensen zijn die ergens om geven en weten waar ze mee bezig zijn.
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #30 Mei 21, 2007, 06:16:11
edit2Rapporteer  
zo stond ik gister nog aan de waterkant kites uit de lucht aan het plukken de mensen kwamen niet langs mij voordat zij hun lijnen hadden opgerold GRRRRRR!

ben ik dan te groot voor je? hehe
Joel

Berichten: 83
Antwoord #31 Mei 21, 2007, 18:43:23
edit2Rapporteer  
Net contact gehad met het Fryske Gea. De districtleider wist er nog niet van (de hoofdbeheerder evenmin) maar zal deze week (voor het weekend) actie ondernemen. Waarschijnlijk komen er direct nieuwe palen, en anders worden de oude verwijderd danwel tijdelijk gemarkeerd!

EN NOU LATEN STAAN MANNEN (en vrouwen)

Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #32 Mei 21, 2007, 19:11:38
edit2Rapporteer  
En vraag even naar die boeien. Die hebben zo gene geen nu en kunnen veel beter op de afschedng nara het natuurgebied waar ze volgens mij ook voor bedoeld zijn.
En vraag of het goed is of we de palen tussen zwemgebied en kitegebied vervangen door een rondlopende ballenlijn
En of er een ballenlijn op de kant mag.
Dan is er weer wat ordnung op Mirns en dat moet de oosterburen ook aanspreken
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #33 Mei 21, 2007, 19:32:49
edit2Rapporteer  
Hoi Idefix,

Een tijdje geleden heeft de NKV na aanleiding van jullie verontrustende berichten een oproep geplaatst op de website voor een NKV regiovertegenwoordiger voor Mirns.
Stef de Jong heeft tot op heden altijd de vertegenwoordiging gedaan voor Mirns maar stelt zijn functie beschikbaar voor vers bloed. Wanneer je deze functie voor ons wilt invullen: graag!
Stuur me even een pb't met je e-mail adres en/of telefoonnumer; ik neem dan contact met je op.


mvg.

Martijn Veldhuijsen
NKV regiocoordinator

BIJ DEZE: PB tje is onderweg loser

Dat zijn acties!! respect.
Joel

Berichten: 83
Antwoord #34 Mei 21, 2007, 19:50:38
edit2Rapporteer  
En vraag even naar die boeien. Die hebben zo gene geen nu en kunnen veel beter op de afschedng nara het natuurgebied waar ze volgens mij ook voor bedoeld zijn.
En vraag of het goed is of we de palen tussen zwemgebied en kitegebied vervangen door een rondlopende ballenlijn
En of er een ballenlijn op de kant mag.
Dan is er weer wat ordnung op Mirns en dat moet de oosterburen ook aanspreken


Eerst even corrigerend tewerk gegaan mbt de palen. De rest moet in goed overleg gebeuren, en lijkt mij in eerste instantie een zaak voor de NKV. We houden jullie op de hoogte
manfred

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #35 Mei 22, 2007, 01:54:20
edit2Rapporteer  
Hallo vrienden,.....ik heb afgelopen Zaterdag met Wiebe (restauranteigenaar) gesproken, we hadden het o.a over de afzetting van het zwemgebied door middel van een ballenlijn ,...zoals nu de palen er staan zal er een ballenlijn verschijnen die direct door getrokken zal worden richting rechterkant tot aan de struiken, dit zal het zwemmersgebied worden voor a.s zomer.....afgelopen week heb ik vele A4tjes uitgedeeld met de regels die gehanteerdt zullen moeten worden om zo het kitesurfen vriendelijk te houden (ook onder elkaar)!

Verder dient er rekening gehouden te worden met het rechtergedeelte als je vanaf de parkeerplaats de trap afloopt richting het water, die rechter zone is veilig gesteld voor de bezoekers cq zwemmers.

Manfred
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #36 Mei 22, 2007, 02:04:17
edit2Rapporteer  
Top,

en mogen we een goalkeeper neerzetten om idioten die toch het zwemmers-gedeelte in gaan af te knallen.

Afgelopen vrijdag me mateloos lopen ergeren aan de enkele idioot die in het natuurgebied aan het raggen was. En enkele anderen die dan door moeten varen tot waar beginners aan het oefenen zijn.

Zoveel ruimte maar om de een of andere reden moet en zal met z'n allen op een kluitje blijven varen.

globe

Berichten: 1143
Antwoord #37 Mei 22, 2007, 03:10:01
edit2Rapporteer  
Als ik me niet vergis is, is Bummer ook al aan de gang geweest met het NKV. Betrek hem er dus ook in! Hij is een echte local en woont op een steenworp afstand van Mirns.

Mail anders gewoon met Stef de Jong (Stefarius@home.nl) Mijn ervaring is dat hij er echt achteraan zit alleen momenteel waarschijnlijk weinig tijd heeft voor NKV gerelateerde zaken.

Ik kom te weinig op Mirns maar stel me graag beschikbaar voor ondersteunende/aanvullende activiteiten!
Myzrael
Gast
Antwoord #38 Mei 22, 2007, 04:38:53
edit2Rapporteer  
Zowieso vind ik dat de afscheiding naar het natuurgebied duidelijker moet want ik wist niet eens waar het lag. Dus ik vind het niet raar dat mensen erdoorheen varen af en toe. Als ze het immers niet weten? Natuurlijk.......het stond op een bord op de kant ergens bleek later maar ik had het niet gezien. Nu denk ik overgens niet dat ik er doorheen gevaren ben want ik vaar meestal gewoon waar iedereen vaart en dan wat verder het water op, maar handig is anders. Dus ik denk dat op dat gebied inderdaad verbetering plaats moet vinden.
Joel

Berichten: 83
Antwoord #39 Mei 22, 2007, 05:20:27
edit2Rapporteer  
@ Myzrael: De palen gaven heel duidelijk aan waar het natuurgebied begint. Maar ja...

Voor jouw duidelijkheid, het begint op ong. 70/80 meter rechts van de zwemmerszone. Zoals gezegd worden als het goed is deze week de palen hersteld.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #40 Mei 22, 2007, 06:03:10
edit2Rapporteer  
Gezien de laatste ontwikkelingen ( waarover binnenkort meer), het goede contact met de NKV en om een goede start te kunnen maken verzoeken wij jullie om even niet meer te reageren op dit topic en de moderators om dit topic op slot te gooien.
We gaan hard aan het werk. Wordt vervolgd...................
Grtz Bummer, Joël en Idefixe.  ThumpsUp
Myzrael
Gast
Antwoord #41 Mei 22, 2007, 06:05:55
edit2Rapporteer  
Good luck!
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #42 Mei 22, 2007, 16:23:26
edit2Rapporteer  
waarom moet dit topic op slot om een goede start te kunnen maken ? Daar zie ik de logica niet van in.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #43 Mei 22, 2007, 16:31:11
edit2Rapporteer  
Nee!  Hou ons op de hoogte.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #44 Mei 22, 2007, 17:44:19
edit2Rapporteer  
Omdat er anders eventueel een hele discussie begint over waar wel en waar niet, welke regels enz. enz.
En natuurlijk houden we jullie op de hoogte.   ThumpsUp
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #45 Mei 22, 2007, 17:58:58
edit2Rapporteer  
Ja, dat vermoedde ik al maar wat is daar mis mee ?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #46 Mei 22, 2007, 18:04:02
edit2Rapporteer  
Ja, dat vermoedde ik al maar wat is daar mis mee ?

Omdat we nu gewoon met alle betrokken "partijen" gewoon even een "frisse start"willen maken. snappie?

Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #47 Mei 22, 2007, 18:08:37
edit2Rapporteer  
Nee, ik snap het niet. Alsof de kiters geen betrokken partij zijn en een discussie hier een frisse start uitsluit. Bij openheid is iedereen gebaad. Als jullie zorgen dat de boel voor elkaar komt valt de noodzaak voor een discussie vanzelf weg. Zet em op !

globe

Berichten: 1143
Antwoord #48 Mei 22, 2007, 20:21:33
edit2Rapporteer  
Don't worry jongens. Er komt heus geen discussie. Een ieder die op Mirns komt weet dat het helaas pure noodzaak is dat er nu radicaal en definitief paal en perk gesteld wordt aan sommige wanpraktijken.

Aangezien de hippe lycra's van Kite-wie-wat-waar het laten afweten moeten de locals het zelf oplossen. Lekker openlaten dit topic! Goed voorbeeld voor andere spots ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.