¦Tim¦
|
ik haal alleen iemand zn board op als ik zie dat de er echt tever van weg is of hij aan de kant staat te zoeken of er alleen een board ligt en ik geen eigenaar zie...
voor de rest zouden ze em zelf meoten terug kunnen pakken
|
|
|
Idefixe
|
Ik vaar ( als het niet barstens druk is) als het lang duurt altijd ff langs om te kijken of het ok is.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb het wel voornamelijk over de zee... met de stroming kan het soms best lastig zijn om bij je board te komen!
op het ijsselmeer zou je inderdaad wel gewoon bij je board moeten kunnen komen
|
|
|
Mich
|
Ik ben vrijdag op wijk ook m'n board verloren. Ondanks dat 'ie oranje is, kon ik 'm niet meer vinden. Ik was super blij dat iemand 'm even later kwam brengen. Nog bedankt
|
|
|
Silver Surfer
|
Ik moet eerlijk zeggen dat het met een zootje branding en het schuim van de algen op zee soms best lastig zoeken is. Zeker als de plank op z'n kop drijft. Ook als wind en stroom tegen elkaar ingaan, drijft je plank upwind, terwijl je dit met je vlieger niet makkelijk doet zonder plank. En elkaar helpen lijkt me toch niet meer dan logisch? Naam en telefoonnr erop is geen overbodige luxe. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jelle192
|
ik heb het wel voornamelijk over de zee... met de stroming kan het soms best lastig zijn om bij je board te komen!
op het ijsselmeer zou je inderdaad wel gewoon bij je board moeten kunnen komen
Met of zonder stroming maakt, als je in het water ligt, niets uit. Je board drijft even snel van je vandaan...
|
|
|
kitestertje
|
haha ik raak ook altijd mijn board kwijt maar bij mij word die altijd wel teruggebracht door iemand..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
haha ik raak ook altijd mijn board kwijt maar bij mij word die altijd wel teruggebracht door iemand..
komt misschien door je geslacht (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
hifly
|
Wat is dat nu voor een argument Flyingtrunkie ... jij hangt je board aan je piemeltje ofzo ? Iets wat vrouwen uiteraarde niet kunnen ...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben het helemaal met floris eens. Als iemand moeite heeft met herstarten, kapotte spullen heeft of boardje kwijt is hoor je hem toch gewoon te helpen. Bij Wijk kan het in ieder geval een stuk socialer allemaal.
Lag maandje geleden met een gebroken depowerkoord in Wijk op het water, kwam een kiter langs varen. Ik vroeg om hulp, in plaats van hulp sprong hij over me heen... Wel stoer maar niet echt sociaal.
|
|
|
Denice
|
Gisteren op Oostvoorne was er ook nog een gast die z'n stinkende best deed om mijn board terug te brengen!! Top Ben zelf ook nog mar een beginner, die wat moeite heeft met boardcontrol. Zo komen we met z'n allen verder!
|
|
|
Peterkiter
|
Als iemand echt lang in water ligt en erg van downwind van z´n board is probeer help ik altijd. Maar soms is het beter om iemand de ruimte te geven als hij aan het bodydraggen is. Ik vind zelf altijd lastig als er steeds iemand langs komt varen en ben zelf aan het bodydraggen naar mijn board toe. Zonder board heb je toch minder controle en dan is het relax als je wat ruimte hebt.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
om te voorkomen dat ik mijn board verlies gebruik ik een rolleash in dieper water
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik heb het wel voornamelijk over de zee... met de stroming kan het soms best lastig zijn om bij je board te komen! En nog bedankt he, volgende keer maar weer een leash om doen op zee met al die stroming
|
|
|
Vos
Geen avatar
|
Afgelopen zaterdag ook bij Oostvoorne van mijn board getrokken en het lukte niet meer om tegen de wind in te bodydraggen. Was ook heel blij dat er iemand was om die het board een stuk downwind bracht zodat ik hem makkelijk kon oppikken. Bij deze nog hardstikke bedankt.
|
|
|
|
jelle192
|
ik heb het wel voornamelijk over de zee... met de stroming kan het soms best lastig zijn om bij je board te komen! En nog bedankt he, volgende keer maar weer een leash om doen op zee met al die stroming en nogmaals: stroming doet je board niet sneller van je vandaan drijven als je in het water ligt (wel als je op de kant staat)....
|
|
|
|
Idefixe
|
Tjonge Haring Harrie, wat was ik blij toen je in februari op Andijk m'n boardje kwam brengen. 't was echt behoorlijk f*cking koud (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
en nogmaals: stroming doet je board niet sneller van je vandaan drijven als je in het water ligt Wel heb je op zee hogere golven zodat je je board niet meer ziet op een gegeven moment Op Ijselmeer is dat toch weer anders oftewel makkelijker bodydraggen zonder hogere golven en stroming, zal wel een kwestie van wennen zijn
|
|
|