VincentC
|
ff serieus, waar de FUCK haal jij je kites? 1600 euro voor board + kite = reteduur. 600 euro bijbetalen is wel ERG veel ...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ja ik zou wel balen, MAAR ik zou het wel doen. je kan niets anders! kun je geen 2006 shockwave krijgen??? of 'n andere 2006 naish kite???(zonder bijbetalen dan he!)
|
|
|
Jolien.
|
Nou,, als k jou was zou ik is ff flink in discussie gaan! 600 euro erby. jezus nog duurder!! Vind eigenlijk dat je niks moet betalen, en als het dan echt moet niet meer dan 200. Die 06 Schockwave scheelt toch geen 600 op die van 07! Check ff het prijserschil. van het prijsverschil zeker niet meer dan de helft betalen!
|
|
|
M-dull
|
1600 was in eerste instantie al veel te veel, en dan nog eens 600 euro bij betalen, dat is krankzinnig, je wordt gewoon afgedrogen waar je bij staat,
Viel er geen garantie meer onder je SW2006,
|
|
|
® € M © 0
|
Gwoon niks bij betalen vind dit een service van de zaak
|
|
|
Geronimo79
|
ik vind het wel veel te veel wat je moet bij betalen.... een nieuwe 2006.. voor nop.. of max 200 bijbetalen voor een nieuwe 2007... heb wel eens van betere service gehoord.. Best bijvoorbeeld.. Maar goed.. daar gaat het nu niet over.. 600 euro voor een nieuwe 2007... voor 600 euro heb je ook een 2e hands.. of misschien wel overjarige shockwave 2006.. (denk ik hoor).. vind het belachelijk bedrag om bij te betalen.
|
|
|
skyhigh as a
|
tja robs carribien siddeburen. was mn eerste kite en dacht dat het allemaal zo duur zou zijn. beetje ruk want 2mnd later haal ik voor 600 euro een 9m shockwave van ebay.
maar 600 pleuro erbij is te erg voor woorden. hij vond het een hele goeie deal. tja zou ik ook vinden
|
|
|
skyhigh as a
|
ben natuurlijk niet akkoord gegaan en verwacht een beter voorstel. had zelf ook 200 euro in mn hoofd om bij te betalen voor de 2007 dit alles viel nog onder garantie.
bij geen beter voorstel zalkt toch hogerop moeten zoeken. valt volgens mij onder de consumentenshit
ben in ieder geval goed flauw, want ben vaak voor jan lul naar zee of ijselmeer gereden en ging weer iets stuk. kom trouwens uit veendam groningen, dus das allemaal niet op de hoek
|
|
|
Stanley
|
600 bij betalen is waanzin zoals al eerder vermeld voordat bedrag koop je nu een 2006 overjarig compleet.
|
|
|
Geronimo79
|
tjah.. vind het lullig om te zeggen.. maar robs caribean staat niet bepaald bekend voor hun service... hoor van veel mensen dat ze je soms proberen te vernaggelen.. (geld niet voor alle verkopers daar...) klinkt mij als dat ze er nog even lekker op proberen te verdienen.. want die kite van jou gaat dan gewoon de 2e hands verkoop in.
|
|
|
martijn
|
is wel veel geld! wel gare service!
|
|
|
drifter
|
wat is er teveel aan 1600 euro voor een shockwave met board?
verbaast met niet zoveel dat je problemen ermee hebt gehad. Katrollen, bridles was gewoon minder kwaliteit in 2006, zeker als je flink ript. verbaast me wel dat je LE open splijt.
Ik kan niet over je problemen oordelen, maar als je problemen echt waren, dan lijkt 600 bij betalen me wel belachelijk,
|
|
|
Idefixe
|
600 euro bijbetalen (geschokt_kitesmiley) ( die gasten hebben zeker een personeels uitje naar de carebean in de planning )
|
|
|
Kiteko
|
Heb zelf via EuroFunCenter een Shockwave 12 uit 07 aangeschaft compleet met bar voor 750 euri's. Was mee getest maar verder in perfecte staat. De bedragen die jij noemt maken het wel erg onaantrekkelijk... Zonder geluk 'vaart' niemand wel. Succes!
|
|
|
harryCab
|
Belachelijk voorstel, wat een klote shop!!!
Mischien dat een shop deze post leest iets voor je kan betekenen. Kan me voorstellen dat die kite terug gaat naar de importeur.....
Dit zou een bereidwilllige shop die een potentiële klant in jouw en andere forum members ziet wellicht kunnen doen.
Hulde in ieder geval die dit schrijnende geval op wil lossen.
Als ik een shop had zou ik deze kans inkoppen!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
2006 kite ervoor terug, kosteloos. Indien niet meer leverbaar een 2007 kite ZONDER bijbetalen. Je zit toch nog in de garantie periode?
|
|
|
Alferink
|
Garantie moet gegeven worden in
"de te verwachten gebruiksperiode"
Je mag van een kite verwachten dat hij langer dan dit meegaat.
Vanuit europa geldt een minimum van 2 jaar. Maar in nederland is die aangescherpt tot 'de te verwachten gebruiksperiode".
(voor particulieren, voor bedrijven geld een afgesproken periode) De 3 maanden garantie die je stnd hebt is gewoon larie....
|
|
|
skyhigh as a
|
thx voor alle reacties tis al goed, moet nu alleen nog wachten op een beter voorstel voor alle mensen die gaan knallen als ik nog nie kan , kan ik alleen maar zegge.... big air!!!!!!!
|
|
|
Joosdo
|
Zelf ook een shockwave 2006 en met wat knutselwerk ( andere katrollen/vervangbare bridle delen, anti slijtage pads op de LE en een best upgrade set 2007) vind ik het toch een knaller van een kite. En wat voer je allemaal uit met dat ding dan? De constructie is toch aardig bomproof dacht ik. De lijnen zijn wel snel gaar idd, want m'n Matrixen vaar ik al 3 jaar, geen centje versleten, en de naish lijnen pluizen aan het einde als wilden, ondanks voorzichtig uitrol werk... En 1600 euro.... Gekkenwerk. Was het er een met een gouden randje? Zeker een 2007 terug voor gederfd kiteplezier Mzzl Joost
|
|
|
wittie
|
He Chico:
CAUTION ANSWER RULES
YEAH YEAH
|
|
|
Bossie
|
Ik had half oktober 2006 een torch 2 gekocht Eind februarie ontplofte me LE uit het niets was al een uurtje aan het kiten en terwijl me kite in de lucht hing ontplofte dus me LE. Ben terug gegaan naar de zaak waar ik me kite gehaald had en heb het verhaal uitgelegd. Toen is me kite opgestuurd naar kubus, kubus had foto's gemaakt van de schade en deze naar Naish internatinaal gestuurd. Na 3 weken kreeg ik het bericht dat ik een nieuwe torch 3 voor 150 euro kon krijgen (uiteraard gedaan).
Ik zelf heb ook het idee dat als je er flink boven op blijft zitten (blijven bellen of men al wat weet) en aan kan tonen dat je er zelf echt niets aan kan doen dat er dus wel wat te regelen valt.
Dus die 600 eurootjes lijken mij echt te veel.
|
|
|
Merc
Gast
|
beetje boel geld, wetende dat de 2008 niet meer lang op zich laten wachten! Enne voor 600 al een nieuwe 2006 kan kopen. Daarnaast heb je recht op garantie. Ik zou eens verder speuren op het net wat je rechten zijn als consument.
|
|
|
Mark1970
|
Als ik jou was zou ik zelf contact opnemen met Kubus en het ze allemaal uitleggen. Heb je best kans dat zij jou gaan helpen en de winkel een probleem met ze krijgt, jij dumpt ten slotte hun probleem bij Kubus. Gewoon die eikels passeren en zelf erachter aan gaan: If you want a job to be done right, do it yourself!!
Succes..
|
|
|
007
Geen avatar
|
600 euro is de inkoopsprijs voor de shop. Eis daarom gewoon een 2006 voor niks. Kijk dan hoe ze reageren want dit zal ze meer kosten.
|
|
|