spleene zone

Psychotic

Mei 25, 2007, 02:40:05
edit2Rapporteer  
Hoorde dat de nieuwe spleene Zone (waveboard van spleene) endelijk leverbaar is. Lijkt me wel een erg leuke aanvulling voor in de golven. Iemand hem toevallig al gezien/gevaren?

Geen

Antwoord #1 Mei 25, 2007, 04:53:21
edit2Rapporteer  
ik zie hem nu voor het eerst
WIMPIII

Antwoord #2 Mei 25, 2007, 14:01:03
edit2Rapporteer  
Met de pinksteren vast wel te bewonderen op de KBO JT. BTW nog lekker gevaren vorige week met de downwinder. Heb je niet meer gezien.
.Chris.

Antwoord #3 Mei 25, 2007, 14:22:38
edit2Rapporteer  
Hier staan wat pics van het Zone board:
http://www.pbase.com/beachshop/spleene&page=3

Is mij verteld dat het een power waveboard is, dus board
heeft iets minder volume maar veel snelheid en carve controle, complete tail is full suspension,
bijna helemaal vlak onbelast, dus board planeerd heel snel aan en flex bij het carven
en golfrijden. Door de vrij grote finnen kun je het board ook vlak varen bij weinig wind.
Boardje kost helemaal compleet 699.-

Fré

Antwoord #4 Mei 25, 2007, 17:26:38
edit2Rapporteer  
Die zocht ik... TNX! Awesome boardje btw.
Was iets gelijkaardigs aant bouwen, deze is echt über-cool!
xray

Antwoord #5 Mei 25, 2007, 17:29:13
edit2Rapporteer  
Ik vind die mutant Zone ook wel gaaf om te zien! Zijn daar nog betere plaatjes van?
xray

Antwoord #6 Mei 25, 2007, 17:31:22
edit2Rapporteer  
Hier staan wat pics van het Zone board:
http://www.pbase.com/beachshop/spleene&page=3

Is mij verteld dat het een power waveboard is, dus board
heeft iets minder volume maar veel snelheid en carve controle, complete tail is full suspension,
bijna helemaal vlak onbelast, dus board planeerd heel snel aan en flex bij het carven
en golfrijden.

Hey, we zijn weer terug bij de Tinkler tails en Mistral Challenge flex... (voor de oude windsmurfers onder ons... ;-)  )
Psychotic

Antwoord #7 Mei 26, 2007, 04:53:08
edit2Rapporteer  
Ziet er erg goed uit. Ben bang dat ik hier binnenkort maar budget voor vrij moet maken als hij net zo vaart als ie eruit ziet....

@ wim, downwinder was echt super, kwam je nog tegen halverwege op het water ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.