Citaat
Er is niet echt veel te doen, veel bier bij het kampvuur
In het voor of najaar lijkt het mij helemaal rustig,
maar ik heb zo'n vermoeden dat het er dan helemaal goed is qua wind.
Je kan er ook vet kite ruimte genoeg.
Een Tjech van de plaatselijke kite / windsurf club vertelde me dat het meer s'winters bevroren is met
40 cm sneeuw waarop ze dan kite + snowboard gebruiken.
Je kan er dus 365 dg per jaar kite
Ik had er nog nooit van gehoord. Volgens mij is dit een spot waar
helemaal niemand ooit van gehoord heeft. En het is echt super groot. (stuwmeer)
gr. Ron
In het voor of najaar lijkt het mij helemaal rustig,
maar ik heb zo'n vermoeden dat het er dan helemaal goed is qua wind.
Je kan er ook vet kite ruimte genoeg.
Een Tjech van de plaatselijke kite / windsurf club vertelde me dat het meer s'winters bevroren is met
40 cm sneeuw waarop ze dan kite + snowboard gebruiken.
Je kan er dus 365 dg per jaar kite
Ik had er nog nooit van gehoord. Volgens mij is dit een spot waar
helemaal niemand ooit van gehoord heeft. En het is echt super groot. (stuwmeer)
gr. Ron
Citaat
Hier ben ik zo'n 10jaar terug geweest, toen nog als deursurfer Een aantal dagen hier voordie tijd mooi kunnen surfen, maar het waaide er maar 2 dagen van de 3 weken.
Toen waren ze er daar nog bezig met een vakantiepark ofzo maar er was geen ruk te beleven. Behalve iedere avond fiksteken en als de wind fout staat zit je tent in de rook
Bij mij is de vakantie als bagger de boeken ingegaan en niet echt voor herhaling vatbaar :
Toen waren ze er daar nog bezig met een vakantiepark ofzo maar er was geen ruk te beleven. Behalve iedere avond fiksteken en als de wind fout staat zit je tent in de rook
Bij mij is de vakantie als bagger de boeken ingegaan en niet echt voor herhaling vatbaar :
http://www.lipno-windsurfing.cz/
Citaat
Ben hier afgelope zomer geweest, het seizoen bij naam genoemd dan !
wand zomerweer was het dus niet !! Daarintege wel idiaal surfweer die week dat wij daar zaten (week 3 1 dagje mooi weer voorderest van de week elke dag super veel wind.
Prachtige lokatie als je hooge snelheden wil bereiken (vrij vlak water) het is indd een groot stuwmeer. Heb er veel surfers gezien die bloedje snel gingen!
Zelf helaas niet echt veel gesurfd omdat dit mijn eerste dagen waren dat ik op een surfplank stond.
Omgeving is ook leuk je kan er best veel doen onder andere rodelen en karten, is echt de moeite waard en en erg goedkoop kost bijna nix!!
De campings zitten vaak direct aan het water en zijn er savonds ook erg gezzelig, kampvuurtje enzv.
gr machiel]Ben hier afgelope zomer geweest, het seizoen bij naam genoemd dan !
wand zomerweer was het dus niet !! Daarintege wel idiaal surfweer die week dat wij daar zaten (week 3 1 dagje mooi weer voorderest van de week elke dag super veel wind.
Prachtige lokatie als je hooge snelheden wil bereiken (vrij vlak water) het is indd een groot stuwmeer. Heb er veel surfers gezien die bloedje snel gingen!
Zelf helaas niet echt veel gesurfd omdat dit mijn eerste dagen waren dat ik op een surfplank stond.
Omgeving is ook leuk je kan er best veel doen onder andere rodelen en karten, is echt de moeite waard en en erg goedkoop kost bijna nix!!
De campings zitten vaak direct aan het water en zijn er savonds ook erg gezzelig, kampvuurtje enzv.
gr machiel
gr machiel]Ben hier afgelope zomer geweest, het seizoen bij naam genoemd dan !
gr machiel
Citaat
Het is dan wel binnenwater maar ik heb het zelden zo relax gezien om een surfspot.
En waaien doet het er wel tussen die bergen.
Wie weet volgend jaar zomer weer eens ff kijken.]Het is dan wel binnenwater maar ik heb het zelden zo relax gezien om een surfspot.
Wie weet volgend jaar zomer weer eens ff kijken.
Wie weet volgend jaar zomer weer eens ff kijken.]Het is dan wel binnenwater maar ik heb het zelden zo relax gezien om een surfspot.
Wie weet volgend jaar zomer weer eens ff kijken.
http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.php?t=16245&view=previous&sid=70db3d5b72e8f3b12732acd79d5ec8b7