Ik denk dat we vandaag wel kunnen vergeten wat wind betreft........tenzij je naar de kop van noordholland rijdt. De meeste sites geven min of meer hetzelfde weerbeeld af, en dat is nogal gevarieerd als je op de weerkaarten kijkt. We houden de windmeters maar weer in de gaten want je weet nooit. Vanaf 8 m/s spring ik in de auto.
KNMI is vrij algemeen. Ze vergeten erbij te vermelden dat die wind alleen voor de noordelijke kustgebieden geldt. Nu hebben we in het zuidwesten ook eens pech
Komt goed Fer. Voorspelling ONO 4-5 Bft maar tijdelijk 2-4 cyclonaal. Dat is er nu aan de hand. Wel vreemd, op lichteiland Goeree ONO en op Neeltje Jans ZW. Cyclonale wind noemen ze dat dus. Neemt in Zeeland langzaam toe nu maar zal eerst moeten draaien... En anders morgen maar
hier in berkel (rotterdam) waait het als een dolle.... kijk op de metingen waait het maar 6 m/s ????? erg vreemd. nog maar even wachten. misschien vanavond
van de voorspelling is de laatste tijd ook geen touw vast te knopen. Gisteravond 20 knopen in de middag zei watersportweer..vanochtend gaf hij er maar 4 op. En waar zit ik morgen...juist..op school (cry_kitesmiley)