onbeschoft

kitebart

Berichten: 431
Antwoord #25 Mei 29, 2007, 01:23:38
edit2Rapporteer  
Als al die honden zo op jullie af komen rennen kan je beter es van deodorant veranderen  loser YeSS
prokiter

Berichten: 829
Antwoord #26 Mei 29, 2007, 01:27:39
edit2Rapporteer  
Heyy,

Ik heb het in Tunesie gehad met een kat.

Een dikke zwarte strand kat (zwerver) vond mijn kite ook wel interesant....dat ding was hartstike lijp...je wou er al niet in de buurt komen.....gelijk in de aanval, blazen en tanden laten zien...en het was geen kleintje.... ThumpDown

En toen iemand mijn kite op ging laten ging de kat gelijk op mijn kite af......had geluk dat ik hem net in de lucht had zitten.....want anders hadden ik en mijn kite het niet echt leuk gevonden....  (angry_kitesmiley)

Greetings..Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #27 Mei 29, 2007, 04:13:22
edit2Rapporteer  
mijn hond vond het op een of andere manier lekker om op me kite te gaan liggen.....
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #28 Mei 29, 2007, 04:50:42
edit2Rapporteer  
wat ik ook altijd erg vind is dat op een hoop locaties bij het ijselmeer zoals bijv schellinkhout er altijd zo veel honden schijt ligt!!!!   ruim het godvrdme OP ListenToMe ListenToMe. er staan zat vuilnisbakken!
wij moeten ook alles opruimen en mogen ook niet pissen of schijten bij iemand op zn veldje!!

al 2 x bijna in zo'n grote hoop gestaan!
hifly

Berichten: 136
Antwoord #29 Mei 29, 2007, 05:13:34
edit2Rapporteer  
Klerehonden .. een van onze kids zat op KBO lekker z'n hamburger te eten ( van 4 euro ) tot zo'n onaangelijnde hond netjes z'n hamburger kwam pikken terwijl het jongetje op de bank zat ...
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #30 Mei 29, 2007, 07:09:54
edit2Rapporteer  
Mijn kat vind mijn kite ook leuk. Gelukkig is het een lief beestje dat niet de hele kite aanvalt hehe

Mijn kat ook. Gelukkig komt ze niet zo vaak op het strand.
Merc
Gast
Antwoord #31 Mei 29, 2007, 13:33:10
edit2Rapporteer  
Klerehonden .. een van onze kids zat op KBO lekker z'n hamburger te eten ( van 4 euro ) tot zo'n onaangelijnde hond netjes z'n hamburger kwam pikken terwijl het jongetje op de bank zat ...

ha ha, kinderen horen ook alleen maar gezonde dingen te eten. Dat dacht die hond ook.

Tja het is triest maar waar, niet alleen de opvoeding aan de kinderen gaat achteruit ook die voor de honden is niet meer zoals het vroeger was.
Bossie

Berichten: 54
Antwoord #32 Mei 29, 2007, 13:51:09
edit2Rapporteer  
Oke ik ben een honden bezitter dus het volgende.

honden hebben volgens mij nog minder vrijheid dan kite surfers (in rijnmond gebied in iedergeval).

het strand is lekker ruim dus kan een hond eindelijk is lekker rennen en vrij rond lopen.

en ja als een hond over je kite heen loopt moet je maar geluk hebben dat zijn nagels niet te scherp zijn anders gaat je kite dus wel kapot.

Wat ik altijd doe is als ik een hond zie aankomen even richting mijn kite lopen en heb nog nooit een hond over me kite heen zien lopen (behalve me eigen hond bij mij in de achtertuin dan)

En helaas maar ook dit:
6 cursussen met de hond gedaan
Helaas ze luistert nog niet echt.
Het is gewoon een eigenwijze hond maar moet je die dan maar weer wegdoen??? NEEEEEEEEE

Je gaat toch van die beestjes houden he.

mzzlllllll
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.