woetie het land uit~!

slingshot {Thomas}

Antwoord #25 Juni 05, 2007, 20:19:11
edit2Rapporteer  
hey woutie neem je nog geen eens je vriendin mee naar italie? (en als je toch in italie bent moet je ff uurtje rijden (vanaf rome)  naar toscaanse kust daar kan je super chil kiten ik was vorig jaar ook)
D.D

Antwoord #26 Juni 05, 2007, 21:03:43
edit2Rapporteer  
ik mis je woetiefroetie (kiss_kitesmiley)
Woutertje

Antwoord #27 Juni 06, 2007, 02:27:23
edit2Rapporteer  
@ Wen-D, ik ben inderdaad net klaar met mijn examens, vorige vrijdag de laatste gehad.

Ik ben trouwens met school, het is een soort afsluiting van het jaar ofzo, voornamelijk voor mensen met latijn en shit. Super gezellig in ieder geval. Maar het betekend wel dat ik niet op stap kan gaan naar een plaatsje een uur verderop (tong_kitesmiley).
Vandaag trouwens wel naar de kust geweest, mooie zee en super lekker weer, ennn... ja ja wind! Was echt super leuk veel kitesurfers gezien, alleen jammer genoeg op grote afstand. En echt super erg balen natuurlijk dat ik nu geen kitezooi had loser, maja hoort er dan maar bij.

@Moetieee, mis jou ook hoor, snel weer kite en paase (hangloose_kitesmiley) ThumpsUp.

Mzllss
D.D

Antwoord #28 Juni 06, 2007, 03:37:33
edit2Rapporteer  
Wouter, goed nieuws (grinnik_kitesmiley) me 12m is ook gesloopt en heb er nu dus helemaal geen meer schater dus volgende x als we gaan kite neem ik jouw kite wel (tong_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.