martijn
|
boards zien er gaaf uit, kites ook. lijkt idd erg veel op rrd!
|
|
|
Maurits
|
Idd wel heel erg RRD designs. Maar wel netjes ook. Ik vind de teksten op de tips iets weg hebben van de Rebel. En die bar ziet er echt ook nice en clean uit. Nu nog ff wachten op de ervaringen.
|
|
|
Geen
|
WOw,, die boards zijn vet!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Boardjes zijn door Underground gemaakt, dus zeker top!
Wat een dunne LE! Wel strakke kite.
|
|
|
#RemcO#
|
boardjes zijn echt superrr vet!!!
|
|
|
#RemcO#
|
maar de kites daar en tegen.. lijken van een afstandje net de disign van Ripcurl te hebben met die letters zo
|
|
|
|
torchjelle
|
zien er mooi uit hoor die boards en kite!!
|
|
|
Sjemmel
|
Vind vooral die bar vet. Boards niet zo heel bijzonder eigenlijk
|
|
|
Hessel
|
Ligt niet aan jou, die site er gewoon nog niet, zal wel een keer online komen Als de prijzen een beetje laag zijn zou ik er wel een keer een willen testen, klinkt allemaal wel goed
|
|
|
Lex
|
Ik ben benieuwd naar de prijzen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ben benieuwd, met RRD is ook niets mis, maar wel de prijs Misschien dat deze kites iets onder de prijs van RRD gaan zitten met dan dezelfde kwaliteit. Ik vind m er best ok uitzien! (ookal vind ik die zwarte duidelijk niet de mooiste, die witte lijkt me vetter)
|
|
|
kitewouter
|
wow.. ik vind die boards wel redelijk.. maar de looks van de kite echt te gek!
wel erg dunne LE maar ziet er verder top uit! is trouwens ook een van de mooiste barren die ik gezien heb (naar mijn mening). tof met dat wit!
|
|
|
Alferink
|
Ik vind alles super mooi (grinnik_kitesmiley) zijn er al prijzen bekend??
|
|
|
Hessel
|
Ergens onderaan in dat topic staat dat de prijzen iig lager zijn dan die van RRD terwijl de hypertype en de era verder heeel erg op elkaar lijken, mooi zo
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ben benieuwd, met RRD is ook niets mis, maar wel de prijs Misschien dat deze kites iets onder de prijs van RRD gaan zitten met dan dezelfde kwaliteit. Ik vind m er best ok uitzien! (ookal vind ik die zwarte duidelijk niet de mooiste, die witte lijkt me vetter) Check de NL kite magazines. De RRD Hyper-Type is bij veel zaken in de aanbieding, dus duur...
|
|
|
|
Buster
|
Ca. 1000 euro voor 10m incl. bar. Kwaliteit beter dan B-Type...
Heb hem 4 keer getest, goede low end, stabiel, alleen niet teveel aan de bar trekken hij stallt snel, goede hangtime en jumps, mag iets sneller (misschien ietsje grotere bar?).
|
|
|
globe
|
boards zien er gaaf uit, kites ook. lijkt idd erg veel op rrd!
Dat klopt. Zijn ontworpen door Simone Vanucci, de ontwerper van oa de Hypertype van dit seizoen Hij is voor zichzelf begonnen. Kwaliteit van RRD is altijd top en super afgewerkt. Ik vermoed dat dit ook het geval met Royal is!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Over de kwaliteit van de HyperType, check kiteforum.com eens...
Heb al een aantal berichten gezien dat ze bij de middelste strut doormidden zijn gegaan. Kan natuurlijk een aantal incidentele gevallen zijn.
|
|
|
Jozef
Geen avatar
|
Royal kite boarding is een samenwerkingsverband tussen de hierboven genoemde Itiliaanse ontwerper en een Amerikaanse financier genaamd Phill, deze kerel van ergens in de veertig kite zich helemaal suf op Aruba waar hij het grootse deel van het jaar woont. Phill heeft fortuin gemaakt op de beurs als handelaar en schijnt kennelijk behoorlijk wat poen beschikbaar te hebben gesteld voor de R&D van Royal Kiteboarding...
|
|
|
spoetnik
|
Om maar eens een oud topic omhoog te schoppen, de website van royalkiteboarding is live. www.royalkiteboarding.netHier was al een poos een preview site te vinden, maar nu is de site officieel live.
|
|
|
|
helium
|
Ligt niet aan jou, die site er gewoon nog niet, zal wel een keer online komen Als de prijzen een beetje laag zijn zou ik er wel een keer een willen testen, klinkt allemaal wel goed Bij mij doet ie `t gewoon.
|
|
|