|
KiteDemon
|
Sigma demo's zijn reeds in Frankrijk te testen! Wanneer zijn wij hier in NL eindelijk aan de beurt? Wordt nu wel eens tijd dat iemand zijn best doet om die apparaten hier op de stranden te krijgen!!!
|
|
|
Kevin
|
Ik heb trouwens Kevin nogn iet met de 2008 torch zien varne op foto's of vaart ie er al wel mee??
mzzl Kevin
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik krijg net een boekje binnen van VD Berg en daarin staat:
Kite sneak preview 2008
Binnenkort leverbaar: Naish Helix Naish Torch '08 Cabrinha Contra '08 Cabrinha X-bow '08
Eind juli als eerste bij ons!
Dus als ik vd Berg mag geloven, hebben zij de Helix eind juli....
|
|
|
Brenkie
|
Ik heb trouwens Kevin nogn iet met de 2008 torch zien varne op foto's of vaart ie er al wel mee??
mzzl Kevin
Hij zal ze al wel varen, alleen met de oude kleurenstriping misschien. Aan de Torch '07 en '08 zal weinig verschil te zien zijn als ze exact dezelfde print hebben. Op foto's of filmpjes zie je het waarschijnlijk niet.
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik was net even bij vd Berg geweest en had daar met Niels gesproken.. Hij vertelde mij dat iemand van Naish NL en de eigenaar van Kubus momenteel naar Maui zijn om met de Helix te varen en dat deze dan eind juli in de shop liggen..
Maja, eerst maar even afwachten..
|
|
|
xray
|
Hey Robert, die gasten zijn al lang terug......
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
hmm, zit vanaf morgen een week in frankrijk. Zal mijn ogen eens openhouden.
|
|
|
|
xray
|
Van Hanglos geplukt....
"June 29, 2007 Dear Forum Friends, The reason Naish International requested the removal of our 2008 kite information from the internet is quite simple. We did it out of respect for the retail network worldwide. Naish's reputation has been built on a firm loyalty and support of the global retail network. The 2008 kite information that was recently posted on Kiteforum.com and other forum websites, has not been officially presented to retailers, and the products concerned are not available to purchase. We strongly feel that the premature release of our 2008 kite information harms the efforts of our retailers, and gives consumers misinformation about what is actually current year product. We respect the energy and enthusiasm of everyone who participates in web forum chat. We hope you understand the difficult job that retailers in the kiteboarding industry have, and appreciate the importance of respecting their 2008 product launch schedule. Please be aware that we will release more information about the new Sigma Series kites later in July, when the timing is more appropriate for the retail network. Aloha and good riding, Andy Church General Manager Naish International"
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jajajaja maar WAAR zat het lek? Ze hebben in het openbaar tests gedaan op Naishbeach Aloha oid, daar waren die foto's van en de invulling liet op zich wachten. Ze hadden er natuurlijk geen idee van dat digitale camera's en internet een rol zou spelen, zeker niet in een high interest markt als Kiteboarding en al helemaal niet als het om één van de - zo niet het - belangrijkste merken gaat. Toevalliger wijs is iedereen al een beetje aan die nieuwe vormen gewend op het moment dat het in de winkel ligt, dus hebben ze TOEVALLIG al een stevige initële vraag gecreerd. Andy, you just coincidentally played a highly effective free publicity trick, say oops! Aloha and good riding to you too Andy!
Either way ik kan niet wachten om er een te proberen...
update- ik lees net die post van x-ray op KF, ik ben niet de enige die het zo ziet. Haha zo staat het niet in McCormick gasten! Dikke viral actie - en de andere merken zijn wel heel stil, de timing is natuurlijk zo dat iedereen al lang en breed klaar met zijn 2008 programma. BOWpatent: ernaast, er op en erover, eat your heart out.
|
|
|
Mark1970
|
Is een dubbele delta, komen meer merken mee later...is de BOM!!
|
|
|
|