|
VincentC
|
Het is dikkedulle nog niet eens 1/2 2007 en de 2008 stuff ister alweer
|
|
|
D.D
|
Vet, hij lijkt op torch3 he?
|
|
|
Lars.
|
ik wacht nog een maandje op de 2009
|
|
|
Geen
|
ik ga vast een torch 11 bestellen, voordat die binnen is zijn er weer 3 nieuwe versies,, het gaat allemaal tres snel
|
|
|
D.D
|
Jaja mensen (grinnik_kitesmiley) verkoop maar snel goedkoop je oude torch2 8m ofzo (grinnik_kitesmiley)( 3 is ook goed)
|
|
|
TtHoM@s
|
is elk jaar zo.... voor de zomer duiken de eerste foto's op en na de zomer kan je ze kopen
maar in eerste instantie lijken de desing's van naish er hard op achteruit gegaan
of zou het komen omdat de 2007 gewoon zooo vet zijn
|
|
|
panda
|
meeeeeeeeeeeeeeeeeeer fotos ik wil er meer zien
|
|
|
Bossie
|
kijk is naar de naam van de foto
|
|
|
Geen
|
ja gek,, het is gewoon een stront(splet) vlek op een '07 torch,, hahaha wat ben ik toch grappig
|
|
|
-Cedric-
|
Ja heb de foto zelf een naam gegeve, per ongeluk torch 07 omdat ik dit natuurlijk gewoon ben om te schrijven. Daar ligt het dus niet aan Bossie.
|
|
|
globe
|
De Torch blijft gewoon Torch heten volgend jaar, of dit jaar... verwarrend allemaal....
|
|
|
KiteDemon
|
Lijkt erop dat de Torch nog de enige C-shaped zal zijn in het Naishprogramma. Ik neem aan dat Naish niet voor niets langzaam over gaat naar bridlekites. De Torch zullen ze waarschijnlijk handhaven voor de hardcore freestylers.
|
|
|
-Cedric-
|
Idd, zo denk ik ook. Zou het wel raar vinden als ze ook de Raven zouden vervangen in Briddle kite omdat dit zo'n specifieke c-kite is. Helix kan ook vervanger worden van de Boxer SLE en Raven gewoon een c-kite met nieuwe naam. Time will tell.
|
|
|
xray
|
Nog een plaatje
|
|
|
|
Lex
|