D.D

|
Wat voor merk is het?  is het niet zelfbouw ofzo? Ik vaar zelf ook op een zelfbouw board en hij is perfect!:D
|
|
|
nieles

|
nee het is geen zelf bouw het is een jimmy lewis hij heeft ook geen scherpe randen Wat voor merk is het?  is het niet zelfbouw ofzo? Ik vaar zelf ook op een zelfbouw board en hij is perfect!:D
|
|
|
nieles

|
is een custum made board met soft rail zijkanten maar heb ze nog niet vaker gezien
|
|
|
Jeroen Oomen

|
is een custum made board met soft rail zijkanten maar heb ze nog niet vaker gezien
Dat is toch meestal met een custom boardje?
|
|
|
Wie?
Gast
|
Dat is toch meestal met een custom boardje? 
|
|
|
nieles

|
ja ja maar ik bedoel de zijkanten die zijn afgerond dat zie je niet veel toch
|
|
|
jeroen90

|
ik heb ook ronde rails:P maar ik vind het niet fijn..
|
|
|
Silver Surfer

|
Toch is dit wel een mooi boardje. En van een goeie shaper. Is ie te koop? En voor hoeveel? En uit welk jaar? Want hij ziet er aan de ene kant wel wat richting een wakeboard uit(2002) Maar Naish is ook weer meer aan het experimenteren met ronde vormen. Ik vind hem er goed uitzien, en Jimmy Lewis is een topshaper. Ga maar even Googlen als je meer wilt weten
|
|
|
nieles

|
nee hij is niet te koop hij komt uit 2005 heb hem gekocht van een jonge die op aruba woonde hij was er heel tevreden over maar dat ben je altijd als je iets verkoopt
|
|
|
don leo

|
Jimmy is inderdaad een topshaper. Wil natuurlijk niet zeggen dat het een expertboard. Hij maakt ook beginnersboardjes. Ronde rails lijkt mij zelf niets. Misschien wel lekker om te waven of met een kleinere kite.
|
|
|
|
wouterb

|
RRD heeft ook ronde rails (tripleX iig). Het grote voordeel/verschil is dat je gebit heel blijft als hard over chop rammelt. En het geeft een softere landing als je edgend over/door kleine golfjes rijdt. (wel lekker voor gammele knietjes)
Je loopt iets minder goed hoogte maar is erg comfortable.
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
is idd een jimmy lewis, board zal waarschijnlijk een diepe concaaf hebben en ronde kanten. naar je tips iets scherper..
absoluut geen slecht board, voor kenners een cultshaper. hij is degene geweest die de allereerste wakeboards voor kitesurfen ontwierp met lou waiman, elliot leboe, etc. ben er maar blij mee makker, je hebt een uniek deckie!
de ronde rails zorgt voor een comfortabel board in chop, concaaf voor grip. is echt een toppertje!!
|
|
|
-jeroen

|
Is inderdaad een jimmy lewis, geen custom, worden in serie gemaakt in Vietnam. Dit is de 133 (breedte ong. 38cm) Wel OK boardje, inderdaad ronde rails, voelt erg los en speels aan, leuk voor in de golven. Bij weinig wind wel absoluut moeilijk hoogte houden/ lopen.
Leuk boardje maar absoluut niet uniek, ziet ze alleen in NL vrij weinig. Sterk zijn ze niet echt, schuimconstructie met amper hout, vrij teer aan de buitenkant, niet te vergelijken met veel van de "snowboardconstructies", laten vallen=kapot.
veel plezier ermee!
|
|
|
Merc
Gast
|
hij was er heel tevreden over maar dat ben je altijd als je iets verkoopt
Dit is niet helemaal waar. Ik heb eerlijk verteld dat het mijn boardje net een kanon is, hij schiet als een gek over het water en dit paste niet bij mij.
|
|
|
Merc
Gast
|
Model3 2007 All Around Twin. The Model III is JL's most popular design. A perfect blend of flatwater power, all around control and wave maneuverability. Medium tail block, dominatrix bottom and rail shape, 4 sizes for every wind strength and rider size. Cream of the crop! This 125cm x 37.5 board is an all around performance machine. Perfect for lighter weight riders as an all around board, or a high wind ripper for larger riders. The New 125cm is... € 659,- Enne wat heb jij betaald?
|
|
|
nieles

|
ik heb 500,- betaald maar met een 14 cabrinha en bar en tas voor board deze is wel uit 2005
|
|
|
WaZuP

|
oh mensen,
dit is een JIMMY LEWIS die gast maakt verreweg de beste boards op de markt!!!!!
heb er ooit op 1 gevaren en het was met niks te vergeijken zo strak en smooth.....
|
|
|
mees!.

|
hij ziet er niet slecht uit!, maar ik zou er wel andere (echte) pads erop zetten..
|
|
|