|
|
Spoon
|
nope heb ik niet... maar dat komt meer omdat ik niet zon sticker heb
|
|
|
Jurrien
|
ik ben een nepperd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dude...doe mij zo'n sticker..??? 1 envelop met envelop opsturen ofzo?? Als ik hem krijg komt hij op mijn flyboard...(me kite board is nog te nieuw)
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik heb hem ook nog liggen..... moet alleen nog plakken.....
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Ik heb er 3 op me board .
|
|
|
|
D.D
|
ik ben ook een foppie..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
als je me echt niet wilt geloven wil ik een foto maken...
maar er zit er bij mij ook eentje op mn board! tussen mn voetbanden!
|
|
|
bandito
|
ik had er 1 maar board vekocht
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik had er 1tje op me board maar die heb verkocht. nou heb ik kitehigh stickers op me schoolboeken
|
|
|
Passie
|
voor 100 euro zet ik 'm erwel op
|
|
|
|
Armband
|
Ik kan m niet openen. Als iemand de details geeft bestel ik m en plak op me board en op me kluisje op school
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Bestel KiteHigh.nl stickers
Laat weten dat je KiteHigh.nl een toffe kiteboard-site vind door en vette KiteHigh.nl sticker op je kiteboard te kleven. De KiteHigh.nl sticker zal niet misstaan.
De KiteHigh.nl sticker(22x11 cm.) is er in het wit, rood, zwart en blauw en kost € 2,50 per stuk. Dit bedrag is inclusief verzendkosten.
Wanneer je vier stickers besteld, krijg je een vijfde sticker GRATIS meegestuurd!
Lees hieronder hoe je stickers kunt bestellen. Welk email adres weet ik ook niet... ik ga ze wel bestellen
|
|
|
|
|
e_surf
|
Wel op mijn ouwe board, "nog" niet op mijn nieuwe Stuur er maar eentje op en dan wil ik 'm ook wel op mijn nieuwe board plakken.
|
|
|
Lex
|
Heb rutger gepeebeet voor sticker (grinnik_kitesmiley)... wil hem nu echt wel hebben (tong_kitesmiley)
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik had m op me board zitten maar nu nieuwe eigenaar die is is een echte ik een nepperd
|
|
|
robin..
|
hmm nog niet ik wil er wel 1
|
|
|
|