3e Kiteboarding Design Contest Win Prijzen! Ja Nog dezelfde op NLK

3e-kiteboarding
Gast
Juni 11, 2007, 02:00:55
edit2Rapporteer  

Welkom Bij de eerste 3e Kiteboard design Competitie

Bij deze competitie is het de bedoeling dat de deelnemers het met elkaar opnemen om prijzen in de wacht te slepen en misschien zelfs wel dat je Design op de 3e kiteboard 2007 - 2008 serie's  kompt.

De Design regels:
* Grootte: 135 Cm bij 40 Cm (let op hier wordt nog op gesneden!)
* Minimaal 300 DPI resolutie
* Orginele bestand moet ingeleverd kunnen worden met layers.
* een Kleine Copyright of naam vermelding is toegestaan
* er dient of het 3e logo op te staan of je dient 3e kiteboarding erop te zetten!
* Geen Namaak werk!
* Geen Copyrighted materiaal waar 3e problemen mee kan krijgen bij grootte publicaties. (Werken die van 3e personen zijn)

De Algemene regels:
* NLK is uitgesloten van deelname aan de Competitie
* Je dient bereikbaar te zijn via e-mail.
* Winnaars worden op dit forum bekend gemaakt.
* Winnaars ontvangen hun prijs uiterlijk 3 weken na bekendmaking
* 3e heeft het recht deelnemers te diskwalificeren zonder enige opgaaf van reden!
* maak een net design dat door elke leeftijdsklasse gekocht kan worden

Post rules:
* Post je design in JPG  800 * 222 pixels oid
* je mag meerdere designs maken
* Voor en Achterkant zijn verplicht
* Vermeld t design naam!
* Hen je meedere desigsn plaats ze dan in 1 bericht

De prijzen:
1e plaats: Shirt met eigen opdruk + 50 euro besteding in de shop
2e plaats: Shirt met eigen opdruk + 25 euro besteding in de shop
3e plaats: Shirt met eigen opdruk

****************************************************************************************************************
Wordt je design door de admins en het publiek gekozen om echt gedrukt te worden dan krijg je een boardje met jouw opdruk volledig gratis!
Dit hoeft niet perce het winnende design te zijn dit kan ook een design zijn die wij in onze serie vinden passen en de visie van NLK en 3e volledig weergeeft. Hierover zullen met de producent van de boardjes afspraken en overeenkomsten worden gemaakt

******************************************************************************************************************

Er zal altijd 1 design met een boardje worden geprezen!

M.v.G

Gilion Goveia, Nederland-kite.nl

mijn voorbeeldjes  :roll:

(Enige misdraging op t forum wordt beloont met een forum ban voor onbepaalde tijd)

PS.

Deelnemers die niet winnen kunnen al voor 275 Euro Hun eigen design laten drukken! Grin ongeacht hoeveelheid Smiley 1 of meer maakt niet uit

Sign in voor deelname: http://nederlandkite.forumup.nl/viewtopic.php?t=117&mforum=nederlandkite
Also Check out: http://3ekiteboarding.nederland-kite.nl

Designs en inschrijvingen alleen op NLK forum Dit is alleen een huishoudelijke mededeling! Hopelijk is t duidelijk de sfeer tot nu toe is goed dus houwe zo!
Alferink

Antwoord #1 Juni 11, 2007, 02:05:57
edit2Rapporteer  
Kijk,   dit is tenminste duidelijk  ThumpsUp

Ik ben niet zo creatief... maar ik zal is kijken of ik nog een inspiratieve ingeving heb Tongue
rikdekker

Antwoord #2 Juni 11, 2007, 02:49:38
edit2Rapporteer  
inderdaad, dit is overzichtelijk en netjes..klasse!

jammer dat ik er niet handig in ben,...
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #3 Juni 11, 2007, 02:51:49
edit2Rapporteer  
We zijn al ver gevorderd hoor zijn al zeer mooie designs ingeleverd;)
rikdekker

Antwoord #4 Juni 11, 2007, 02:53:29
edit2Rapporteer  
zijn de designs ergens online te bekijken? of hou je alles nog geheim voorlopig..ik ben eigenlijk wel erg nieuwschierig!!
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #5 Juni 11, 2007, 02:55:56
edit2Rapporteer  
Yes hier:) http://nederlandkite.forumup.nl/viewtopic.php?t=117&mforum=nederlandkite
sjembek

Antwoord #6 Juni 11, 2007, 03:11:11
edit2Rapporteer  
Pfoe, ik vind die van mij nog steeds het best eruit zien! Wink
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Juni 11, 2007, 03:49:27
edit2Rapporteer  
hey Gilion waddoejenou, had ik net dus mijn boardje verdient ga jij weer VET ronselen! Ik zag me er al helemaal op varen eigenlijk. MWUUUHHUUUU HUYL
sjembek

Antwoord #8 Juni 11, 2007, 04:31:49
edit2Rapporteer  
Ja he rudo, watskeburt in zn schuur!
3E, wakker worden!!
pindakaas

Antwoord #9 Juni 11, 2007, 14:05:40
edit2Rapporteer  
Ja hoog SH*t gehalte, nu moeten we weer aan de slag.
hey Gilion waddoejenou, had ik net dus mijn boardje verdient ga jij weer VET ronselen! Ik zag me er al helemaal op varen eigenlijk. MWUUUHHUUUU HUYL
leeany

Antwoord #10 Juni 20, 2007, 13:50:06
edit2Rapporteer  
tja, morgen laatste dag voor inzendingen, en dan een week lang een poll volgens mij op dit forum  Joepie
maar ffkes 1 ding, wordt er totaal maar 1 board uitgedeeld?, want heb wel begrepen dat er waarschijnlijk meer dan 1 board wordt gekozen toch?? Huh
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.