rikdekker
|
whahah geweldig dit! hoort alleen wel in kitelounge thuis!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
kitelounge? fatsoensrakkerrr! dit is topnieuws!! nooit meer onstoken melkklieren! eindelijk
|
|
|
rikdekker
|
misschien handig, voor in choppy water;)
|
|
|
Micky
|
Mssn wat voor Melvin... : : (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Hehe, mijn twee 'borsten' doen ook aardig jeuken na een harde crash.. Zijn daar geen muizenbh's voor?
|
|
|
Micky
|
Hehe, mijn twee 'borsten' doen ook aardig jeuken na een harde crash.. Zijn daar geen muizenbh's voor?
Check size A... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Is te klein....... coc0nutszz
|
|
|
Micky
|
Is te klein....... coc0nutszz
Wouterr, wat komt er na A.... Wel paardrijden klikken... :
|
|
|
sjembek
|
A? Wat bedoel je? Ik wordt afgeleid door die swingende tieten. Sorry. Welke maat heb jij?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Mssn wat voor Melvin... : : (grinnik_kitesmiley) vuile slet!!!!! dat gaat je 'n blauwe tepel opleveren. ik zie er niet alleen uit als 'n olifant, ik heb ook het geheugen. wees waakzaam.wees heeeel waakzaam.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
als je een goed strak pak aan hebt, blijven je borsten goed op zijn plaatst toch?? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Mssn wat voor Melvin... : : (grinnik_kitesmiley) vuile slet!!!!! dat gaat je 'n blauwe tepel opleveren. ik zie er niet alleen uit als 'n olifant, ik heb ook het geheugen. wees waakzaam.wees heeeel waakzaam. Make my day!!! (tong_kitesmiley) Neem wel een rolletje Rolo's voor je mee....
|
|
|
Morres
|
Mssn wat voor Melvin... : : (grinnik_kitesmiley) vuile slet!!!!! dat gaat je 'n blauwe tepel opleveren. ik zie er niet alleen uit als 'n olifant, ik heb ook het geheugen. wees waakzaam.wees heeeel waakzaam. Make my day!!! (tong_kitesmiley) Neem wel een rolletje Rollo's voor je mee.... HHAHAHHAHAHHAHAHA omfg, priceless
|
|
|
|
kitestertje
|
als je een goed strak pak aan hebt, blijven je borsten goed op zijn plaatst toch?? (tong_kitesmiley) haha idd
|
|
|
Lex
|
ja ik heb er ook noiot last van tijdens het surfen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Mssn wat voor Melvin... : : (grinnik_kitesmiley) vuile slet!!!!! dat gaat je 'n blauwe tepel opleveren. ik zie er niet alleen uit als 'n olifant, ik heb ook het geheugen. wees waakzaam.wees heeeel waakzaam. Make my day!!! (tong_kitesmiley) Neem wel een rolletje Rollo's voor je mee.... je wil me gewoon nog dikker hebben he! haha. bassie zei het vroeger al:altijd blijven lachen. maar uhh ik vind nuts eigenlijk lekkerderderder. maar zoals je ziet lust ik bijna alles.lol
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
kom op zeg wie kende die reclame niet? maar toch vind ik nuts lekkerderderder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Tieten!!!!!!!!!!! lekkerrrr, alleen niet die van die site... Zijn mij iets te 'digitaal' ;-)
|
|
|