aanbieding waroo 2007

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #50 Juli 26, 2007, 15:02:18
edit2Rapporteer  
Uit het verhaal van POOR begreep ik dat hij maar één kite wil hebben (kopen)..
Wanneer je voor 2 kite quiver gaat dan zijn er natuurlijke betere opties dan alleen de 9m2...
Succes
Merc
Gast
Antwoord #51 Juli 26, 2007, 15:11:51
edit2Rapporteer  
@ Mini-Me dat dacht ik ook. Heb nu een 9 eigenlijk overbodig liggen. Als ik eerst een 7 of een 11 had aangeschaft dan had ik een betere set gehad. Maar ja das niet anders. Ik had de keuze of een 13 of een 5 ter aanvulling. De 13 was te groot, ik had de 14 (2006) maar dire keer gebruikt. Dus de 13 niet. Ter aanvulling een 5?? Na wat info op kitehigh toch maar besloten dit niet te doen. Dus... een 11m. Zonde want het overlapt elkaar.

Vandaar mijn advies koop er dan twee. Je krijgt ze nu echt gunstig geprijsd. En anders ga voor de 11! Die kan je super goed depoweren. Dan koop je later een 7 erbij.

Lekker offtopic allemaal! maar goed! Ik heb wel weer ff goed advies. Bedankt!

Zou denk ik toch eerst voor de 11 gaan en later wellicht nog een 7.
Met maatje vaarde met zijn Cabr. SB super relaxed in 27 knopen vlagerige wind. Dan zal dat met een Waroo 11 zeker ook wel lukken! En als het veel harder waait ga ik toch niet.
En Lowend...ik ga nu niet met minder dan 15 knopen naar het strand...dus dat zou ook moeten lukken.

@ Arjen: Waar kreeg je die prijs?

Na 2 weken mailen bij boardsports

Na een dag bellen, bij mij! Ik heb willem een keer gebeld en daarna hij mij. De deal was snel rond!
posty

Berichten: 2454
Antwoord #52 Juli 26, 2007, 18:47:50
edit2Rapporteer  
dat zal geen 11m zijn geweest neem ik aan maar eerder een 7m of niet?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.