Kiten tijdens onweer!!!

Buhian

Berichten: 31
Antwoord #50 Juni 18, 2007, 04:58:37
edit2Rapporteer  
Hoezo snel op je teentjes getrapt;) Ook jammer dat deze discussie niet verder gevoerd kan worden op het forum blijkbaar... Ook ben ik benieuwd waar in mijn verhaal geciteerd staat dat je op het water stond met de onweer... De regel 1. Goed zeemansschap is in dit geval wel van toepassing... Deze houd niet alleen in denken aan jezelf, maar ook denken aan anderen en niet schreeuwen naar anderen...

Volgens mij is die niet perse snel op z'n teentjes getrapt maar heeft ie al meerdere keren aan andere mensen uitgelegd dat hij niet kite met onweer en had ie geen zin om dat WEER op't forum te posten. Waar ik wel mee in kan komen want 4x dezelfde reactie is niet echt nuttig om te lezen... maar hij had't gevoel dat ie het toch wel even aan je kwijt moest omdat ie dacht dat je het toch niet helemaal door had hoe hij het bedoelde
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #51 Juni 18, 2007, 13:28:03
edit2Rapporteer  
GVD wat een gezeik allemaal zeg. ListenToMe


1 ding:

Naderend onweer: get your ass of the water!!!!!!!!!!!!! of je nou goed bent of niet.

geen discussie over mogelijk. wie er wel op blijft is gewoon een domme lul /trut. ListenToMe
sorry voor mijn taal gebruik maar elk jaar weer dit gezeik.

tjongen jonge jonge....
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #52 Juni 18, 2007, 14:35:06
edit2Rapporteer  


Xstream wie denk je eigenlijk dat je bent? Jezus christus? God himself? Superman?


God niet, want hij riep nog iets van "in godsnaam"

Of hij is ook nog een beetje schizo...

Shit wat een niveau ook die andere "dus als volwassen mensen communiceren!!!
doe gewoon normaal mafkees"

Ik denk dat jullie een goede kitesessie nodig hebben, dan stopt dat gezeur wel.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #53 Juni 18, 2007, 17:59:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Naderend onweer: get your ass of the water!!!!!!!!!!!!!



EN ZO IS DAT !!!!!!  ListenToMe   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #54 Juni 18, 2007, 18:17:17
edit2Rapporteer  
Mensen,

Elke dag ga ik effe loeren op kitehigh, gewoon omdat ik gek ben op de sport. Maar waar ik gek van wordt en mijzelf over verbaas is hoe kort sommige leashes (lees: lontjes) zijn bij een hoop mensen hier.
Jammer vind ik dat. Soms denk ik dat het aan de leeftijd ligt, maar als ik dan in dit geval lees dat iemand al 9 jaar zijn vaarbewijs heeft, dan is ie klaarblijkelijk al volwassen. Ongeacht of ik het eens ben met zijn mening, ik vind wel dat dit op een normale manier gebracht kan worden.

En nu maar weer hopen op veel knoopjes!
xray

Berichten: 3688
Antwoord #55 Juni 18, 2007, 20:55:57
edit2Rapporteer  
Kaptain slaat de spijker op de kop. Niet via het forum schelden, doe dan persoonlijke berichten of ga lekker op de MSN verder. Verder komen in dit topic wel goede argumenten naar voren!
Xstream
Gast
Antwoord #56 Juni 18, 2007, 21:31:04
edit2Rapporteer  
Vervolgens word er een persoonlijk bericht geplaatst op het forum ??
vervolgens beginnen met jezus god superman ???

al die trieste argumenten en meningen voor eigenlijk totaal niets want blijkbaar heeft zowel jong als oud moeite met het lezen van een stuk tekst. dat is ook de reden waarom ik hier niet eens verder op ingaat want zoals ik al ondervonden heb snappen ze nog steeds niet wat er staat.

En daarom hebben ze van mij allemaal gelijk gekregen en als ze een excuus willen horen prima horen ze dat.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #57 Juni 18, 2007, 21:35:36
edit2Rapporteer  
De reden dat ik de post heb geplaatst hier was puur om de veiligheid! Als mensen dan nog door gaan moeten ze zelf weten, maar ik wou alleen er mee zeggen dat kiten met onweer in princiepe een groot gevaar is.
H98

Berichten: 65
Antwoord #58 Juni 18, 2007, 22:23:45
edit2Rapporteer  
Wat ik niet snap is dat "ze" gewoon blijven doorvaren als er een onweersbuitje aankomt....
Blijkbaar op school tijdens natuurkunde niet opgelet.
Net als met buggyen: pak je meuk in en ga lekker in je auto zitten!
KITE ANGEL

Berichten: 293
Antwoord #59 Juni 18, 2007, 23:14:58
edit2Rapporteer  
HAHAHAHAHAHAHA98 JE HEBT TOCH VAN DIE GROTE DIKKE WIELEN OP DIE BUGGY
DIE GELEIDEN BEST HOOR MET ONWEER   (grinnik_kitesmiley)  (grinnik_kitesmiley)
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #60 Juni 19, 2007, 00:35:07
edit2Rapporteer  
Vervolgens word er een persoonlijk bericht geplaatst op het forum ??
vervolgens beginnen met jezus god superman ???

al die trieste argumenten en meningen voor eigenlijk totaal niets want blijkbaar heeft zowel jong als oud moeite met het lezen van een stuk tekst. dat is ook de reden waarom ik hier niet eens verder op ingaat want zoals ik al ondervonden heb snappen ze nog steeds niet wat er staat.

En daarom hebben ze van mij allemaal gelijk gekregen en als ze een excuus willen horen prima horen ze dat.

mxstream,

Ik snap precies wat je wilt zeggen, reeds na de eerste post van je. Echter vrijwel alle posts die je plaatst komen nogal agressief over. Het is niet netjes om een persoonlijke post openbaar te maken, maar als ik zie hoe je die pm hebt geschreven, kan ik niet anders zeggen dan dat je er een beetje om vraagt.
Verder een tip, pas op met roepen dat mensen niet kunnen lezen, tenzij je zelf alles taalkundig foutloos hebt geschreven. Er zaten nogal wat schrijffouten in je posts en voor je het weet krijg je de bal teruggekaatst en gaan mensen roepen dat je eerst moet leren schrijven.

Tot slot, als excuses niet oprecht zijn, zou ik ze niet maken. Zoals je het nu doet geef je eigenlijk aan: "Als jullie excuses willen, dan krijgen jullie die, maar ik meen er geen reet van!". Dit laatste heeft niets te maken met dat ik niet goed zou kunnen lezen maar het heeft te maken met goed tussen de regels door kunnen lezen.
Xstream
Gast
Antwoord #61 Juni 19, 2007, 05:58:15
edit2Rapporteer  
kan er nog wel een heel verhaal aan hangen, maar ...............

weet je wat.........

je hebt volkomen gelijk joh. Print het uit en hang het boven je bed maat .......
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #62 Juni 19, 2007, 12:51:22
edit2Rapporteer  
Moet je ook niet doen.

Bedankt voor de suggestie, maar ik zie liever een mooie meid boven mijn bed dan een discussie met een gefrustreerd iemand.

Aangezien je toon toch niet verandert en je toch de zielige jongen die alles verkeerd heeft gedaan blijft uithangen stop ik maar met posten. Jammer dat het zo door mensen wordt opgepakt. Het zou in mijn ogen een forum moeten zijn waarin je op een resprectvolle manier met elkaar communiceert.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #63 Juni 19, 2007, 14:37:22
edit2Rapporteer  
kan er nog wel een heel verhaal aan hangen, maar ...............

weet je wat.........

je hebt volkomen gelijk joh. Print het uit en hang het boven je bed maat .......

Je bent nu wel erg lekker bezig, ik weet niet of je vaker op autostrand komt.
Maar dan wil ik de discussie met je aan gaan, dat we normaal kunnen praten!!!
xray

Berichten: 3688
Antwoord #64 Juni 19, 2007, 14:46:01
edit2Rapporteer  
Onderwerp gesloten, alles is gezegd!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.