Vervolgens word er een persoonlijk bericht geplaatst op het forum ??
vervolgens beginnen met jezus god superman ???
al die trieste argumenten en meningen voor eigenlijk totaal niets want blijkbaar heeft zowel jong als oud moeite met het lezen van een stuk tekst. dat is ook de reden waarom ik hier niet eens verder op ingaat want zoals ik al ondervonden heb snappen ze nog steeds niet wat er staat.
En daarom hebben ze van mij allemaal gelijk gekregen en als ze een excuus willen horen prima horen ze dat.
mxstream,
Ik snap precies wat je wilt zeggen, reeds na de eerste post van je. Echter vrijwel alle posts die je plaatst komen nogal agressief over. Het is niet netjes om een persoonlijke post openbaar te maken, maar als ik zie hoe je die pm hebt geschreven, kan ik niet anders zeggen dan dat je er een beetje om vraagt.
Verder een tip, pas op met roepen dat mensen niet kunnen lezen, tenzij je zelf alles taalkundig foutloos hebt geschreven. Er zaten nogal wat schrijffouten in je posts en voor je het weet krijg je de bal teruggekaatst en gaan mensen roepen dat je eerst moet leren schrijven.
Tot slot, als excuses niet oprecht zijn, zou ik ze niet maken. Zoals je het nu doet geef je eigenlijk aan: "Als jullie excuses willen, dan krijgen jullie die, maar ik meen er geen reet van!". Dit laatste heeft niets te maken met dat ik niet goed zou kunnen lezen maar het heeft te maken met goed tussen de regels door kunnen lezen.