De weg kwijt?

Stanley

Antwoord #25 Juni 19, 2007, 02:38:24
edit2Rapporteer  
Wel heftige reacties.

mijn punt was alleen dat van een nederlandstalig forum een duits broertje werd gelanceerd.
Zie het andersom niet gebeuren.  Waarschijnlijk ziet men een gat in de markt en hopen de adverteerders een grotere afzetmarkt aan te boren.

En wat inhoud betreft op het forum je hebt overal mensen die het nodig vinden anderen in een ander licht te zetten daar is geen moderator tegen opgewassen.
Over het algemeen weet men zich in te houden maar helaas excessen houd je altijd.

Moet maar weer snel een lekker windje opsteken kunnen we daar onze overtollige energie  afreageren.
rocket man

Antwoord #26 Juni 19, 2007, 02:48:27
edit2Rapporteer  
wanneer beginnen ze met www.hanglos.be
kitebart

Antwoord #27 Juni 22, 2007, 06:17:25
edit2Rapporteer  
Valt allemaal nogal goed mee denk ik hier op KH. Is eigen aan een democratie niet. Ik denk dat in menig parlement nogal harder geluld wordt. Het is juist leuk alle verschillende meningen te horen, je filtert ze toch en conclusies kunnen de meesten onder ons zelf ook wel trekken hoor. Bij Hanglos krijg je bij elke vraag een hoop commentaar van"wij weten het veel beter gast  " En dat van mensen die in november al hun gear in de garage opplooien en zeggen dat het seizoen voorbij is ? Ik dacht toen: tjien het beste moet nog komen ? loser Die mannen moeten ff uit hun ivoren toren komen en leren aanvaarden dat iedereen verschillend is en dat je van iedereen kan leren (ook al ben je perfect  (sealedlips_kitesmiley)) je weet nooit wie je voor je hebt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.