|
|
xray
|
En dat is nou net erg jammer. Reageer nou eens alleen als je iets zinvols te melden hebt....als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor de rest!
|
|
|
Jurrien
|
je kunt beter kijken wanneer iemand geregistreerd is dan is de kans groter dat diegene een hoop ervaring heeft.
eigenlijk zou dat links bij je naam erbij moeten staan!
het zou mooi zijn als dat erbij staat inplaats de "sterren'
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Mooi om te zien dat er 1920 leden zijn die nog nooit iets hebben gepost. Valt me wel op dat de lounge gasten ineens de top 10 in stromen.
|
|
|
D.D
|
Mooi om te zien dat er 1920 leden zijn die nog nooit iets hebben gepost. Valt me wel op dat de lounge gasten ineens de top 10 in stromen.
Dan moet je is kijken wat daar word gepost, dan is het ook niet zo raar
|
|
|
Maurits
|
Hoeveel posts, wat maakt dat nu uit. Is dat nu echt de main reason dat je op dit forum zit? En ik wil niet flauw doen, maar ik vind toch echt kitelounge.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Dan moet je is kijken wat daar word gepost, dan is het ook niet zo raar Daar hoor jij ook bij (kiss_kitesmiley) Hoeveel posts, wat maakt dat nu uit. Is dat nu echt de main reason dat je op dit forum zit? En ik wil niet flauw doen, maar ik vind toch echt kitelounge.
Helemaal gelijk. Topic verplaatst naar de lounge.
|
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja bijna alleen maar in de kitelounge:p
|
|
|
|
Traxas
|
stelletje kleuters
Je bent gewoon jaloers Peet!!! hahaha
|
|
|
Kevin
|
Waar is de kitelounge andrs voor moet toch ook onzin bestaan of niet dan.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whaha ik heb inderdaad de meeste posts in de kitelounge.... Maar ik kan er niks aan doen...I'm hooked...en jullie maken het veeel te gezzelig hier dat ik wel terug moet koem (tong_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
tja, wat moet ik hier op zeggen
|
|
|
Emma
|
Nouja 144e plek doe ik ook wel netjes toch, en 7e meisje
|
|
|
kitestertje
|
Nouja 144e plek doe ik ook wel netjes toch, en 7e meisje haha waar vind je dat
|
|
|
Emma
|
bij die link die daar een eidnje bovenaanstaat, en dan gewoon tellen
|
|
|
Kevin
|
Joepie sta nu op pagina 2 op naar pagina 2
|
|
|
robin..
|
Joepie sta nu op pagina 2 op naar pagina 2 hmmm goeie spirit
|
|
|
Lars.
|
de admins kunnen het dacht ik uitzetten dat posts in de kitelounge niet meegeteld worden voor de sterren
|
|
|
Kevin
|
Joepie sta nu op pagina 2 op naar pagina 2 hmmm goeie spirit Zeka nog maar een eindsprint dan
|
|
|
kitestertje
|
bij die link die daar een eidnje bovenaanstaat, en dan gewoon tellen haha ohw tellen ben ik te lui voor (A)
|
|
|
Lex
|
ben je trouwens ook te lui geworden om nog is naar het strand te komen...? Zie je nooit meer (cry_kitesmiley)
|
|
|