waterdichte tas en omjenektas bij jawel: Kruidvat

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Juni 20, 2007, 15:29:07
edit2Rapporteer  
in folder v deze week gespot: 10L waterdichte zak 6 uiro en omjenektas 3 uiro.
Ik moet er zo toch ff heen voor clearasil...
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #1 Juni 20, 2007, 16:13:11
edit2Rapporteer  
hmm ik had moeite met het woord omjenektas hhaha

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&contentcode=KRUIDVATMAGAZINE
mees!.

Berichten: 56
Antwoord #2 Juni 20, 2007, 17:44:00
edit2Rapporteer  
wacht, nu zie ik het. om-je-nek-tas
hahaha ik had het russische woordeboek al geraadpleegd! Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juni 20, 2007, 17:57:15
edit2Rapporteer  
ik heb ze gehaald, het wekt niet heel veel vertrouwen, moet het nog grondig testen voordat ik mijn camera en gsm er in mee neem...
mees!.

Berichten: 56
Antwoord #4 Juni 20, 2007, 21:46:34
edit2Rapporteer  
kan ik me voorstellen... Wink
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #5 Juni 21, 2007, 14:54:18
edit2Rapporteer  
en voor de kiter met lenzen die zijn ook in de aanbieding.. 5 euro voor 3 maanden lenzen
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Juni 21, 2007, 17:40:11
edit2Rapporteer  
IJs en weder dienende ga ik ze morgen ff testen op autoplaya, ouwe krant oid er in en karren* maar...

* vrij vertaald van riding
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Juni 22, 2007, 23:32:13
edit2Rapporteer  
net ff de onwijze test gedaan:

De grote zak is redelijk waterdicht, m.a.w. hij is niet waterdicht dus verwacht hier geen droge/werkende apparatuur uit te halen na een dagje beulen. Wel geschikt voor boterhammetjes in een strak dichtgeknoopt zakje, mobieltje in waterdicht hoesje etc. Op je rug  merk je er niet veel van, wel goed de lucht eruit doen voor je 'm dichtrolt anders heb je een drijvert. Extra functie: drijvert, mocht last hebben van dat je zinkt kan je 'm met veel lucht erin dichtmaken, heb je een aardige boei.

De kleine tas heeft zo'n dichtseal "ziplock" randje dat ook op de geraspte kaas verpakking zit dat je nog een keer dubbel moet slaan en dan met een klittebandje kan borgen. Mits je die ziplock goed dichtdrukt is 'ie waterdicht. Zowel onder mijn neopreen shirt als los onder water gehad, eerste keer zat 'ie niet goed dicht, lekte een heel klein beejte. Daarna wel goed dichtgedaan en dat werkt.
De ziplock lijkt me gevoelig voor zand, maar gelukkig heb je dat niet zoveel op het strand.

De uitvoering is mager, het stinkt erg naar PVC hetgeen betekend dat het na een jaar niet meer flexibel is - omdat de weekmakers er uit zijn - en dus kapot gaat

maw: deze dingen zitten op de ondergrens van wat je bruikbaar mag noemen. Ik ga ze wel gebruiken, ik wil namelijk een nieuwe gsm dus een beetje zeewater is welkom. En een nat bammetje is altijd beter dan geen bammetje!
Mijn camera komt er niet in.
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #8 Juni 23, 2007, 02:49:11
edit2Rapporteer  
mooi verhaal
het lijkt me niks zo'n zak op je rug als je aan het kiten bent
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #9 Juni 23, 2007, 07:07:24
edit2Rapporteer  
net ff de onwijze test gedaan:

De grote zak is redelijk waterdicht, m.a.w. hij is niet waterdicht dus verwacht hier geen droge/werkende apparatuur uit te halen na een dagje beulen. Wel geschikt voor boterhammetjes in een strak dichtgeknoopt zakje, mobieltje in waterdicht hoesje etc. Op je rug merk je er niet veel van, wel goed de lucht eruit doen voor je 'm dichtrolt anders heb je een drijvert. Extra functie: drijvert, mocht last hebben van dat je zinkt kan je 'm met veel lucht erin dichtmaken, heb je een aardige boei.

De kleine tas heeft zo'n dichtseal "ziplock" randje dat ook op de geraspte kaas verpakking zit dat je nog een keer dubbel moet slaan en dan met een klittebandje kan borgen. Mits je die ziplock goed dichtdrukt is 'ie waterdicht. Zowel onder mijn neopreen shirt als los onder water gehad, eerste keer zat 'ie niet goed dicht, lekte een heel klein beejte. Daarna wel goed dichtgedaan en dat werkt.
De ziplock lijkt me gevoelig voor zand, maar gelukkig heb je dat niet zoveel op het strand.

De uitvoering is mager, het stinkt erg naar PVC hetgeen betekend dat het na een jaar niet meer flexibel is - omdat de weekmakers er uit zijn - en dus kapot gaat

maw: deze dingen zitten op de ondergrens van wat je bruikbaar mag noemen. Ik ga ze wel gebruiken, ik wil namelijk een nieuwe gsm dus een beetje zeewater is welkom. En een nat bammetje is altijd beter dan geen bammetje!
Mijn camera komt er niet in.

Ik was er getuigen van:D, de grote is dus niet echt super waterdicht, de kleine wel.
Maar ik laat me telefoon enz liever in me kitetas op het strand:P
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.