Bij coraaltje hebben ze een electrische naish pomp die je oplaad in je auto en dan je kite kan opppompen...gewoon een compressor dus voor 269 euro (geschokt_kitesmiley)
CO2...??...Kijk, als er nou helium- of waterstofpatronen bij hadden gezeten dan had ik het overwogen...ben je ook geen hulp nodig om je kite te launchen...gaat dan vanzelf... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
bij de lidle komen electro pompjes in de aanbieding. Heb zelf ook zoiets, gewoon op je LE zetten en in tussentijd de struts opblazen. als je daarmee klaar bent alleen nog ff de LE op druk pompen en klaar
Ik heb dus zo'n pompje bij mijn mountainbike. Is wel leuk, maar meer geschikt nog thuis te kunnen komen...maw, ik krijg er niet eens een fietsband mee op druk. Wat ook a-relaxed is: je ventiel en het omliggende stuk band bevriezen erdoor.
CO2...??...Kijk, als er nou helium- of waterstofpatronen bij hadden gezeten dan had ik het overwogen...ben je ook geen hulp nodig om je kite te launchen...gaat dan vanzelf... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)