Gust Magazine, zuid afrika

mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Juni 23, 2007, 23:58:19
edit2Rapporteer  
Hee kiters, ik ben lid geworden van Gust magazine een tijdje geleden. Het is een leuk blad voor weinig. Als ik straks terug kom van Egypte ligt dit blad weer op de deurmat en besluit ik denk ik meteen om ervoor te zorgen dat ik voor lange tijd naar zuid afrika ga!(misschien via wat omwegen)

Wie lijkt het ook wel wat om te emigreren? ik hoor het wel

kijk ff de filmpjes enzo op de site..blad kost trouwens 37eu ongeveer voor 6x per jaar op de deurmat.

http://www.gustmag.com/default.aspx

http://www.gustmag.com/video.aspx

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #1 Juni 24, 2007, 02:24:29
edit2Rapporteer  
Is idd een leuk blad, heb er ook een paar meegenomen uit Zuid-Afrika vorig jaar.

Maar emigreren? de Surf is goed daar.... de rest... zou er niet willen wonen dan is nederland nog niet zo gek.
dk23

Berichten: 142
Antwoord #2 Juni 24, 2007, 02:30:30
edit2Rapporteer  
ik heb nog wel een beetje schoenpoets voor je  schater hehehe

maar eh werken zul je......pvd bijna ingenieur! De moet geld worden verdient kerel.....zodat je op z'n tijd zo'n (Best)catamarannetje kan aanschaffen en mij kunt uitnodigen om te gaan varen perhaps in zuid afrikanos  loser

gr ING dennis  (grinnik_kitesmiley)
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #3 Juni 24, 2007, 02:58:38
edit2Rapporteer  
LUL  (tong_kitesmiley)
pfff als ik 1000x per dag op deze site beland wordt ik voorlopig nog geen inginieur.
emigreren..naja paar maanden vakantie zie ik wel zitten..... (hangloose_kitesmiley)
ennuh die schoenpoets kan ik wel gebruiken voor mn motorpak (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.