Ik heb nu een aantal lessen gehad en wil nu zelfstandig verder gaan kiten. Ik heb les gehad op Oostvoorne en vind dat een perfecte plek om het te leren. Ben nu zo ver dat de waterstart met les is gelukt en ik de eerste meters heb gevaren. In je eentje beginnen is echter niet zo leuk en handig in het begin. Zelf beschik ik over een auto en rij gratis, mee rijden kan dus. Ik ben zelf 29 jaar en kom uit Arnhem. Door de week werk ik, dus voor het kiten ben ik aangewezen op de weekenden.
Ik hoor graag wie er ook verslaafd is geraakt aan deze sport en nog een kitemaatje voor Oostvoorne zoekt.
Groeten
Wanneer je via de A15 langs Tiel komt kunnen we wel iets afspreken. Ik ga in de weekenden als het boven 5Bfr waait bijna altijd naar oostvoorne of de slufter, bij mij in de buurt woont ook een beginner. Hij is dit jaar begonnen en wanneer het niet al te hard waait gaat hij mee en rijden we samen. (Hij heeft nog maar een maat kite vandaar)
Wij zijn rond dezelfde leeftijd als jou, dus lijkt me gezellig. Mocht je intresse hebben stuur me een PB'tje dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen.