Kitemaatje (beginner) voor Oostvoorne autostrand gezocht

arnhemkiter1

Geen avatar

Juni 24, 2007, 21:46:20
edit2Rapporteer  
Ik heb nu een aantal lessen gehad en wil nu zelfstandig verder gaan kiten. Ik heb les gehad op Oostvoorne en vind dat een perfecte plek om het te leren. Ben nu zo ver dat de waterstart met les is gelukt en ik de eerste meters heb gevaren. In je eentje beginnen is echter niet zo leuk en handig in het begin.  Zelf beschik ik over een auto en rij gratis, mee rijden kan dus. Ik ben zelf 29 jaar en kom uit Arnhem. Door de week werk ik, dus voor het kiten ben ik aangewezen op de weekenden.

Ik hoor graag wie er ook verslaafd is geraakt aan deze sport en nog een kitemaatje voor Oostvoorne zoekt.

Groeten
The lucky BASTARD!

Antwoord #1 Augustus 27, 2008, 19:31:03
edit2Rapporteer  
Hee ik ben/was toevallig ook op zoek naar een kitemaatje , want ik woon in oostvoorne, en ik ben ook verslaafd geraakt toen ik opeens honderden meters kon varen , ik ben ook nog een beginner en ik heb een eigen kite gekocht , Maar ik ben 13 dus ik pikte het ook snel op,
Als je wil kunnen we wel een keer gaan kitenop het autostrand want ik heb ook iemand nodig om me toch een beetje in de gaten te houden voor het geval dat, en helpen met de kite optuigen,
Ik hoor het wel als je gëintreseerd bent:), Het is ook slim om een bericht op de rotterdammers hyves te plaatsen want die zijn er bijna elke dag en kunnen je met alles en nogwat helpen.

gr Boss uit Oostvoorne
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 September 07, 2008, 21:24:01
edit2Rapporteer  
"rotterdammers hyves" mrwah... Boss jij gaat heel veel contactadvertenties zetten!
nickos

Geen avatar

Antwoord #3 September 10, 2008, 19:59:48
edit2Rapporteer  
ben zelf beginnende kiter en heb ook op oostvoorne les gehad maar zit met het probleem dat alleen kiten niks is en je dus niet kan oefenen. kom zelf uit doetinchem.
jeer

Antwoord #4 September 20, 2008, 01:28:26
edit2Rapporteer  
ik ben ook beginer woon in hellevoetsluis maar heb geeen rijbewijs en dan is het moeilijk om op het autostrand te kommen maar mischien kan ik een keer met iemand mee rijden groetjes jeroen
Micky

Antwoord #5 September 21, 2008, 02:48:10
edit2Rapporteer  
ik ben ook beginer woon in hellevoetsluis maar heb geeen rijbewijs en dan is het moeilijk om op het autostrand te kommen maar mischien kan ik een keer met iemand mee rijden groetjes jeroen

Je mag ook niet meer het autostrand op kommen.....  Tongue
ROBST3R

Antwoord #6 September 21, 2008, 08:00:12
edit2Rapporteer  
Niet handig als je een maatje zoekt die ook een beginner is en je in de gaten moet  houden     
"lijkt mij zo"

koen-tjeee

Antwoord #7 September 29, 2008, 10:12:57
edit2Rapporteer  
Oeps, foutje, verkeerd topic!

Geen idee hoe je een bericht wist?
ItsMe.Erik

Antwoord #8 Oktober 07, 2008, 19:45:46
edit2Rapporteer  
Ik heb nu een aantal lessen gehad en wil nu zelfstandig verder gaan kiten. Ik heb les gehad op Oostvoorne en vind dat een perfecte plek om het te leren. Ben nu zo ver dat de waterstart met les is gelukt en ik de eerste meters heb gevaren. In je eentje beginnen is echter niet zo leuk en handig in het begin.  Zelf beschik ik over een auto en rij gratis, mee rijden kan dus. Ik ben zelf 29 jaar en kom uit Arnhem. Door de week werk ik, dus voor het kiten ben ik aangewezen op de weekenden.

Ik hoor graag wie er ook verslaafd is geraakt aan deze sport en nog een kitemaatje voor Oostvoorne zoekt.

Groeten

Wanneer je via de A15 langs Tiel komt kunnen we wel iets afspreken. Ik ga in de weekenden  als het boven 5Bfr waait bijna altijd naar oostvoorne of de slufter, bij mij in de buurt woont ook een beginner. Hij is dit jaar begonnen en wanneer het niet al te hard waait gaat hij mee en rijden we samen. (Hij heeft nog maar een maat kite vandaar)
Wij zijn rond dezelfde leeftijd als jou, dus lijkt me gezellig. Mocht je intresse hebben stuur me een PB'tje dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.