hallo allemaal,
ik heb laastst een topic gezet over een miskoop van een caution spitfire 3 10m2. het ging erover dat toen ik thuiskwam ik een scheur tegenkwam en de 5th al aardig versleten was en de tube al aardig aan vervanging toe was. ik heb hier ongeveer 60 reacties op gehad waaronder 1 van stedebroecsurfing zelf, het was natuurlijk geen goede promotie voor zijn winkel en heeft toen besloten om contact met me op te nemen om tot een deal te komen. hij wilde namelijk eerst niet me tegemoet komen maar door het forum heeft hij toch gereageerd!
hij heeft toen mailtjes gezonden en ik had twee keuzes, ik kon kiezen om de reparatiekosten op de zaak te doen en dan nog 100 euro erbij, de kite koste 450 euro, of ik kon kiezen om een tegoedbon te krijgen en die 450 euro daar te besteden..
toen heb ik voor het laaste gekozen omdat ik eigenlijk een beetje klaar was met caution, wat eigenlijk verkeerd is, maar ik had gewoon geen goed gevoel er meer bij en heb daarom voor het tweede gekozen.
ik heb toen een lijst ontvangen met kites die ze hadden, ik zag een w-tribe 2005 15m2, dat trok mijn intresse omdat ik ondertussen een 11m2 en 8m2 tribal II had van f-one. dus dan had ik gewoon een lichtweer kite erbij.
ik heb toen een afspraak met stedebroec gemaakt om te kijken voor de w-tribe. toen ik daar kwam heb ik de kite goed geinspecteerd en zag alsnog 2 kleine gaatjes en 1 plakkertje, dit was weer niet vermeld maar goed, het doek zag er verder goed uit! (tip voor ramon als ie dit leest: controleer altijd eerst zelf eventjes want dat kan zulke probleempjes voorkomen)
de kite was nog niet helemaal compleet omdat stedebroecsurfing nog een nieuwe 5th had besteld voor me omdat ze niet nog een keer dat wilde dat de lijn al versleten was, ze hebben nog een nieuwe hp lease voro me besteld erbij, nog 5 meter extencions erbei en nog een reparatiesetje voor het doek zodat het dezelde kleur heeft!
dit heb ik gister allemaal ontvangen en wil stedebroec hier dan ook voor bedanken
kijk jongens dit vind ik nou uiteindelijk nou goede service!
Ramon bedankt voor alle moeite!