Beginner gaat 5 July naar Fuerte

Sjaaky

Juni 26, 2007, 16:41:15
edit2Rapporteer  
ik heb me helemaal gek gezocht op internet naar een Kite vakantie (bij de gewone reis winkel hadden ze al nix) Ben via opvakantie.nl uitgekomen Rene Egli Pro Center, Sotavento. maar lees nu zoveel tegen strijdige berichten hier op het Forum. mijn vraag is zijn er ook andere kiters die het zo geleerd hebben??
of al ervaring hebben bij Rene Egli?? of een beter alternatief hebben
ik moet wel snel gaan boeken ander ben ik natuurlijk dik te laat.
ik hoor het graag van julie
PS. als er nog andere Kiters tussen 7 en 12 july daar zitten misschien dat jullie mijn een beetje wegwijs kunnen maken ga waarschijnlijk 2 dagen lessen en heb daar naast nog naterieel gehuurt
KiteDemon

Antwoord #1 Juni 26, 2007, 16:53:23
edit2Rapporteer  
Sotavento is af te raden om te kiten.
Erg vlagerige harde aflandige wind, dus zeker niet relaxt om te kiten, laat staan voor een beginner of lesser.
Flagbeach Corralejo is the place to be, maar hoogte kunnen lopen en herstart vanuit diep water is een vereiste om daar veilig te kunnen kiten.
Het kitecenter @ Flagbeach is voor de rest waardeloos, en het is aan te raden eerst in NL je lessen te nemen zodat je dat niet daar hoeft te doen.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 Juni 26, 2007, 17:11:20
edit2Rapporteer  
Fuck....Daar ben je dan mooi klaar mee  :Smiley
Ricardo

Antwoord #3 Juni 26, 2007, 17:26:24
edit2Rapporteer  
Sotavento is idd helemaar geen aanrader, knetter vlagerig en vet aflandig!! duidelijk geen beginners spot!!
Corralejo is ook een verhaal opzich! Spot heeft heel veel rotsen onderwater, in het hoofdseizoen kan het er flink druk zijn! Verders waait de wind 90% van de dagen ook licht aflandig op corralejo!
Corralejo is 20x beter voor beginners maar nog steeds nog lange niet de shit!! Als ik me in de schoenen van een beginner zou verplaatsen zou ik niet blij zijn om daar mijn eerste rakjes te moeten varen!! laat staan leren relaunchen en dergelijke! Neem echt ff les in NL!! Zorg dat je in ieder geval kunt varen en je kite kunt relaunchen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.