Micky
|
Haha, is inderdaad wel eens een hekel punt in menig "kite" relatie. Gingen vandaag met vrouw en hond ff kijken in Noordwijk waar vrienden van ons hun eerste les kregen. Geen gear mee...gingen namelijk voor de fun... Waaide verdomd lekker en ik ging natuurlijk steeds moeilijker kijken... (angry_kitesmiley) Zitten we op een terrasje (ik met mijn rug naar de zee ) zegt ze: ga nou maar je spullen halen... Half uurtje heen, half uurtje terug maar nog wel ff kunnen varen... Liefffffff. Soms is het kiezen of delen maar in ieder geval overleggen. Inderdaad nu ff tijd zat om te kiten voor jou. Geniet ervan, voor the time being (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Als ze dat niet aankan heeft zij inderdaad pech, niet jij, want zij verliest een liefde... jij houdt er tenminste nog 1 ;-)
Jaya the cat:
The morning sun Crawls in my room and wakes me up. My head is pounded I need a drink.
And i've got memories are only draft of mystery. My head is pounded I need a drink.
The ... courage has drown my fear. has got me searching for another beer. Salvation only comes in so many ways.
And sater... ..... ...... I can feel the whole world spin. As i stumble down the street.
Pre-Chorus:
Woke up yesterday They took my one to another way. Left me in a world of misery. No-one left to trust Beat down like a fucking bomb. I sit and rock this, love song for drunks.
Chorus:
This bottle left me I know she won't forget me Cause i treated her so well.
Torn apart left you with a broken heart. And i got nothing left to lose.
Verse #2:
The angels and devils .. me tonight. I got gone lost my fucking mind. And im leaving all my reasoning behind. Like a ghost ship in such a shore. Followed by an evil curse. Never gonna find it's way to land.
I find the taste im searching for even if i have to go burn down the church. I get my belt a booze and then im gone. way out in the distance everything goes up in smoke.
And so he acted from the substances i took.
Pre-Chorus:
There ain't nothing left Sense i lost my innocence. Feel like a lock without a key. No-one left to trust beat down like a fucking bomb. i sit and rock this love song for drunks.
Chorus
Torn apart left you with a broken heart. And i got nothing left to lose.
|
|
|
Jer
|
wat is dat voor een nummer dan?
|
|
|
Coen2000
|
das van Ome Henk
|
|
|
|
D.D
|
Wat heb je aan een vriendin? (tong_kitesmiley) KITEN MOET JE En tja, er lopen genoeg chicks rond idd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Kevin
|
Balen ander halen
|
|
|
D.D
|
Je heb een vrij kite tijd... Dat nam hij ervoor ook al:P
|
|
|
|
|
R@bert
|
Je kunt nu natuurlijk ook opzoek gaan naar een kitechick Das t makkelijkste, dude haha...
|
|
|
wouterb
|
zij: "Die rotvlieger eruit, of ik eruit!" jij: "Dan gaat de VLieger!!" "...en ik ga met 'm mee!! Het waait namelijk, doei."
"oh en doe je wel het de achterdeur op slot als je gaat??"
|
|
|
robin..
|
zij: "Die rotvlieger eruit, of ik eruit!" jij: "Dan gaat de VLieger!!" "...en ik ga met 'm mee!! Het waait namelijk, doei."
"oh en doe je wel het de achterdeur op slot en de lichten uit als je gaat??"
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
erg jammer voor je, maar als je aan mij vraagt is ook maar beter ook dat uit is want als ze echt van je had gehouden dan had ze het niet uitgemaakt omdat je te veel tijd in het kiten steekt.
als jou was zou lekker vrijgezel blijven, nergens last van lekker doen wat je wil. maar goed zelf heb nu al ruim 2 jaar een vriendin maar goed ik zou der niet kwijt willen. maar als ze uit maakt omdat ik te veel kite nou dan doe ik er ook niet moeilijk over dan zoekt ze maar uit. zou me natuurlijk wel super niks voelen maar goed.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Eigenlijk moet je er 1 zien te vinden die juist heeeel fanatiek is, en de rollen precies omgedraaid zijn. Dat je iedere keer gebeld wordt waar jij nou blijft? En dat zij het uitmaakt op ten duur omdat je te weinig kite.
Bestaan die?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
whaha jou situatie leon? Micky heeft wel een relaxete vrouw (ander topic)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
whaha jou situatie leon? Micky heeft wel een relaxete vrouw (ander topic) Dat las ik ja! Ben dan ook stikjaloers! (moet je niet verder vertellen hoor)
|
|
|
|
Vinni
|
@ matthias,
Waar de f*ck heb je gister mijn jas verstopt?? Ik heb vandaag 's ochtens in -10 een kwartier naar mijn werk moeten fietsen ''zonder'' jas (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Doe ik! Dan zal ik niet tegen Mick zeggen wat jij en Vinni doen op strand Horst als er geen wind staat.
|
|
|
Vinni
|
Owja, en wanneer staan de foto's op venm en wanneer krijg ik die twee in high resolution? Genoeg geklaagt voor vandaag. @ Jer, Best k*t voor je man, maar met al die voordelen die hier net zijn opgesteld moet je er vast snel overheen zijn
|
|
|
Vinni
|
Doe ik! Dan zal ik niet tegen Mick zeggen wat jij en Vinni doen op strand Horst als er geen wind staat. Er zijn daar in iedergaval genoeg parkeerplaatsen
|
|
|