Vinnetje verloren Hvh

Bossie

Juli 02, 2007, 18:37:22
edit2Rapporteer  
Hallo

Zondag 1-7-07 ben ik een wit mystic vinnetje verloren in Hoek van Holland.

Heeft iemand deze gevonden meld het a.u.b.

p.s. kan iemand mij de site geven waar de locals zich op hun forum bevinden.

bvd.
sanne

Antwoord #1 Juli 02, 2007, 20:54:39
edit2Rapporteer  
Hoi Bossie, ik heb rond 17u wel iets wit zien liggen op de bodem, bij die zandbank met vrouwelijke vormen, die ligt iets links van die rechter. Het kan zijn dat dat je Mystic vinnetje daar ligt. Morgen ben ik er weer, ik laat op dinsdag altijd mijn hond Flora uit, dus dan kunnen we samen gaan zoeken, wat is je telefoon nr.? Of heb je ook msn, dat doe ik ook heel veel! Ik wacht je reactie af, tot morgen!

Groet, Sanne
piede

Antwoord #2 Juli 02, 2007, 21:23:26
edit2Rapporteer  
Ik zou dit in geen geval geloven, deze gegevens zijn niet gegrond en kunnen dan ook onder geen enkel voorwaarde aangenomen worden. Het is zelfs zo dat deze persoon liegt!

Ik kan deze gegevens verstrekken doordat ik weet dat zijn hond kefje heet welke een shiwawa is, en deze soort der honden een hekel aan het uitlaten op dinsdag heeft.

Wel wil ik er bij vermelden dat ik een vin-vormige projectiel bij een zandbank heb zien liggen, welke mánnelijke vormen heeft. Veel succes met zoeken!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.