UPDATE NKV Hellevoetsluis

Vlaardingen

Berichten: 726
Juli 02, 2007, 20:58:47
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Van een aantal van jullie heb ik de vraag gekregen over Kite mogelijkheden op het Haringvliet bij Hellevoetsluis. Volgens het politiesecretariaat is kitesurfen op het gehele Haringvliet ten strengste verboden.

Een beleidsbeslissing genomen in samenwerking met GZH en Rijkswaterstaat, vastgelegd in het Binnenvaart Politiereglement. Van een gedoogbeleid is geen sprake, de ambtenaren hebben de opdracht direct te schrijven bij overtreding.

André
Regiovertegenwoordiger NKV 
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Juli 02, 2007, 21:02:34
edit2Rapporteer  
Dus het mag niet dan moet die spot weg bij hanglos Wink
Staat er namelijk wel op Wink
zie: http://www.hanglos.nl/asp/spo/spot.asp?spotid={6BDED1D8-1E8A-4703-9DE1-3E18D8EC1A4E}
mzzl Kevin
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #2 Juli 02, 2007, 21:42:10
edit2Rapporteer  
en hier;   ............

http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=hellevoetsluis_kitesurf_locatie_spot
Armband

Berichten: 211
Antwoord #3 Juli 03, 2007, 03:17:35
edit2Rapporteer  
Ik vind dit echt zwakzinnig. Ik weet dat het gedoogd wordt, maar als niemand er last van heeft... Hebben ze liever 100 kiters op één spot en öngelukken? Nogmaals, dit is echt zwaar kansloos, ik vind dit eigenlijk van het hele binnenwater regelement mbt kiten.
Vlaardingen

Berichten: 726
Antwoord #4 Juli 03, 2007, 04:06:45
edit2Rapporteer  
Ik vind dit echt zwakzinnig. Ik weet dat het gedoogd wordt, maar als niemand er last van heeft... Hebben ze liever 100 kiters op één spot en öngelukken? Nogmaals, dit is echt zwaar kansloos, ik vind dit eigenlijk van het hele binnenwater regelement mbt kiten.
Voor alle duidelijkheid. Vandaag secretariaat Politie Hellevoetsluis gesproken, op deze lokatie is geen gedoogbeleid, er wordt direct geschreven.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #5 Juli 03, 2007, 13:11:02
edit2Rapporteer  
Ik kom er toch nog wel is, zelfs een keer een politieauto gezien daar, maar niks aan de hand...
Of zou dat liggen aan dat het koud was, er slechts een enkele boot op het haringvliet was en geen badgasten?

Alleen wij.

Ik denk dat je er gewoon niet moet komen als het er druk is, wat logisch is.  Zolang er niemand is die je kan raken denk ik niet dat ze schrijven.  Zeker niet op een herfst/winter/vieze lente, zomer dag. Als het mooi weer is en een goede temperatuur moet je er gewoon maar niet komen.

Maargoed, NIET kiten dus in Hellevoet, iig op eigen risico.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #6 Juli 06, 2007, 03:56:26
edit2Rapporteer  
Om hier door te gaan op het proberen tot een ontheffing voor Hellevoetsluis,


Is het niet een idee om een soort van 'winter'ontheffing te krijgen?

Kijk in de zomer moet je er gewoon niet komen, boten op het water en badgasten enzo, dat is gewoon te gevaarlijk, maar op een winderige herfstdag zie je daar helemaal niemand.

Een volledige ontheffing komt er nooit, dat kan ik zo al zeggen.

Een seizoensontheffing maakt nog een kans lijkt me.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.