Leander
Gast
|
Ik ben er tegen, omdat de mooiste kiteboardplek van nederland wordt weggenomen. Kiteboarders moeten uitwijken naar andere plekken die gevaarlijk zijn. (waardoor dit meer kosten voor de kustwacht met zich meebrengt, omdat zij mensen moeten redden) jongeren kunnen niet meer met de natuur bezig zijn en zullen dus in de stad gaan rondhangen en zich vervelen (meer kosten voor politie om dit te handhaven.) en zo kan ik nog wel even doorgaan. kortom, laat de mensen gewoon met de natuur bezig zijn en lekker kitesurfen.
|
|
|
michel de jong
Gast
|
Ben zwaar tegen dit besluit. Hele parken worden gebouwd voor sporters en voor ons pakken ze alles af. Snap het niet. Wie heeft er nou last van ons.
|
|
|
|
Dennis Boom
Gast
|
Ik ben tegen sluiting van het autostrand.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik kom er net weer vandaan (net niet voldoende wind om te kunnen varen, zoals iedereen aanwezig). Er waren veel kitesurfers en vliegeraars aanwezig.
Het enige wat je hoorde naast vogels waren, overvliegende vliegtuigen, geweerschoten van de nabije kleiduivenschiet vereniging, allerlei herrie van de Botlek, maar niets van de kiters.
Hoezo deze locatie geschikt voor een natuurgebied?
|
|
|
Buur
|
TEGEN
|
|
|
lex
Gast
|
:'( Misschien een idee om een internetpetitie te organiseren. Zal de mogelijkheden eens onderzoeken.
|
|
|
kiteboarder
Gast
|
Kan ons niet gebeuren. Werkelijk een doodsteek voor de kitesport in nederland, want wat is het alternatief? Hier horen we niets van!! Wat onacceptabel!
Maak die parkeerplaats over de lengte van het strand op een ophoging. Er hoeft dan niet over het strand gereden te worden.
Maak een kitezone waartussen gekite mag worden. Zo blijven de kiters op afstand van wat dan ook.
|
|
|
Louis
Gast
|
Uiteraard tegen. Gisteren zijn wezen zoeken naar een goede spot om als newbees niemand tot last te zijn en toch te kunnen kiten. Dat valt tegen!!
Zuinig zijn op de goede spots!
|
|
|
starter
Gast
|
tegen!
Horizonvervuiling??? Woeha! Hebben de heren en dames wel eens naar rechtsgekeken?
|
|
|
japairman
Gast
|
wat denken ze wel niet...
Ik zal die parkeerplaats wel ff met een bulldozer bewerken als tie bijna af is.
Kunnen we de boel niet kraken of zo?
Wat een onzin is dit weer.
Nog ff en ik kan nergens meer recreeren.
Gek he al die agressie?
we worden als ratten opgesloten in een klein hokje. die vreten elkaar dan ook op.
|
|
|
kelvano
Gast
|
Ik stem tegen sluiting autoplaya.
Heb er zelf ook leren kitesurfen en kom daar gemiddeld 1 keer per week. Top spot om te kiten en te leren kite surfen als het niet te druk is.
David> TEGEN SLUITING AUTOSTRAND.
Voor kite/strand/vlieger/liefhebbers.
See you on autoplaya.
|
|
|
RV
Gast
|
Tuurlijk stemmen we tegen.
|
|
|
ple
Gast
|
Tuurlijk stemmen we tegen.
|
|
|
Gertjan
Gast
|
> > > noet een mooie plek gevonden om het kiten onder de knie te krijgen, kan het binnenkort niet meer!!! Wie in godsnaam heeft er last van ons! Vindt overigens wel dat ze die tering radiografische autotjes moeten verbieden. > > >
|
|
|
Baskoole
Geen avatar
|
TEGEN > > > > > > > > > > > > > > > > Anders word het op andere plekken drukker en drukker, hierdoor ontstaan meer gevaarlijke situaties en loopt het misschien wel uit de hand!!!!
|
|
|
bartta
Gast
|
Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|
ArcSissy
Gast
|
Volgens provinciale bestemming zou het autostrand een natuurgebied worden waar geen ruimte zou zijn voor vliegeren (in welke vorm dan ook). Dat men denkt over een auto- en vliegerverbod op het strand is weer eens een bestuurlijke dwaling. Gemeenten en Provincie laat je niet kopen door het economisch nut om het vervolgens te verpakken als milieubewust. Het autostrand is al sinds 1896 een openbaar en ook nog eens met (paard en) wagen toegankelijk geweest. Bij de aanleg van de eerste Maasvlakte is er ingegrepen in het milieu van het laatste oerduin van Nederland !!! EN NU KAN ER GEEN VERTRAGING WORDEN OPGELOPEN MET DE AANLEG VAN DE TWEEDE MAASVLAKTE !!!
DIT IS DE ENIGE REDEN VAN DE BEPERKINGEN DIE ZIJN VOORGESTELD ... NIKS MILIEUBEWUST, ALLEEN MAAR ECONOMISCHE LUST !!!
En nu bestaan er zelfs dus plannen voor het sluiten van het autostrand voor (vlieger)recreatie. En dat met een nog grotere en verstorende SKYLINE en geluidsbron. Nog maar los van de milieurisico's die door bedrijven worden genomen.
Bestuurlijk Zuid-Holland,
Weeg factoren als een echte weegschaal !!! MEET MET EEN MAAT, en neem dus het volgende evenwichte besluit: [/i] Gezien de industriële overlast van de twee maasvlaktes, weeg naar ratio en eerlijkheid en laat het strand toegankelijk voor alle mensen die daar verantwoord willen recreëren.
Beperkt bijvoorbeeld de toegang van het strand zodanig dat er geen auto's meer op kunnen, maar laat wel het parkeerterrein instand. Middels paaltjes kun je iedere auto de toegang tot het strand ontnemen, waarmee de huidige, werkelijke overlast wordt beperkt!!!
Neem bovenstaande ter harte, aub.
Aart van Loenen, Jack Janssen, Jules en Renée Meuleman
|
|
|
Menno van Goor
Gast
|
tegen sluiting!!
|
|
|
nee
Gast
|
IK BEN TEGEN!!!!!!!!!! Het is een super locatie.
|
|
|
JURRE
|
TEGEN dusz.
|
|
|
Vin
Gast
|
Tegen! Maak gewoon een smalle zandweg met en parkeerzone ála Slufter. Dan hou je in iedergeval de dwazen weg die zo nodig moeten crossen en dus de rust verstoren.
Zo moeilijk is dat toch niet!!!!?
|
|
|
Pieter
Gast
|
Ook al vaar ik er niet, ben ik tegen sluiting.
|
|
|
Theo Braat
Gast
|
Mag niet sluiten want het is een perfecte en veilige locatie!!!!! Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|