Eva
|
???
Zijn ze gek geworden ? Heb ik eindelijk een veilige plek gevonden om het te leren. Lekker gevaarlijk om mij als beginner ergens anders naar toe te sturen. Ik heb net een nieuwe kite gekocht en ben vastbesloten om het te leren.
|
|
|
_roel_
Gast
|
Tegen!! >
|
|
|
mijngatindelucht
|
Sluiting van het autostrand voor kiters is werkelijk onvoorstelbaar. Zelf ben ik net begonnen en iedere dag zie ik weer een groot aantal kiters plezier hebben, om nog maar niet te spreken van de toeschouwers. Het zijn mensen die hun sport totaal zelf financieren en respect hebben voor elkaar en het milieu! Wanneer deze vredige vorm van recreatie door zinloos ambtenarengeweld wordt uitgeroeid sta ik vooraan om daar tegen in actie te komen! Het is namelijk niet te aanvaarden dat sport, wat ook economisch gezien heel belangrijk is, het aflegd tegen een aantal vogels. Alle betrokken ambtenaren zijn hierbij uitnodigd om de situatie eens te komen bekijken.
Verder vind ik natuurlijk, als Verkeerskundige woonachtig in delft, dat de A4 doorgetrokken moet worden tot Oostvoorne!
Hoogachtend Ing. Mijn gat in de lucht en vinger omhoog!
|
|
|
Peter Maijstre
Gast
|
ZWAAR TEGEN !!! Een hele goede spot om te leren kiten, hoe moet je anders als beginnende kite surfer de ervaring opdoen. Gelijk in het diepe duiken van de Slufter??? Maar ook de Brouwersdam heeft ook z'n beperkingen.
|
|
|
Maarten112
|
Neeee autostrand mag dus echt niet sluiten! Dit is denk ik 1 van de weinige plekken in Nederland waar je als beginner het echt goed kan leren en een goede basis kan opbouwen. Elke keer als ik er ben zie ik weer hoe iedereen het er enorm naar z'n zin heeft en hoe gezellig het er is. Er is nooit wat aan de hand, nooit ruzies, geen criminele activiteiten of wat dan ook. Ik vind het al stom dat het gesloten wordt voor auto's en ben het er ook helemaal niet mee eens, maar ja. Maar dat ze het ook nog is willen gaan sluiten voor kiters....Waar moeten al die kiters nu heen? De beginners kunnen het moeilijk op zee leren...en alle gevorderden passen er vast niet meer bij op de meeste plaatsen, aangezien het steeds drukker begint te worden. Als het autostrand gesloten zou worden, is dat volgens mij vragen om ongelukken bij de bekendere kust spots.
|
|
|
Japairman
|
Hoppeloze topic
Achteraf kijk je een koe in zijn kont!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(
|
|
|
Moza
|
das een vrije interpretatie van het paard en de bek......de spreekwoordelijke bek dan he! Want paarden hebben een mond en benen ;D
Maar misschien idd een storm in een glas water! After all!
|
|
|
|
Als ik het zo is bekijk word het een aardig stukje lopen, maar het is te doen. Alleen even een andere kite pakken krijgt een andere betekenis, maar of het nou veel verder is als ouddorp of brouwersdam?? Het is in iedergeval vlak en je hoeft geen duin over. (tja, je moet het toch een beetje positief inzien)
|
|
|
GIPSI DICK
Gast
|
ik stem tegen.komt er nog een sluitings party mensen?????????????/ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
suzanne
Gast
|
TEGEN!!!!!!!!!!! Ik snap niet waarom. Voor de natuur is Bull-shit. Kijk om je heen of de maasvlakte de natuur niet verkloot. Verder is het een super plek om te kiten en voor ander mensen die dicht bij het strand willen parkeren om daar te lopen. Als het voor de Joy - riders in de avonduren zorg dan voor iets van slagbomen die dicht gaan om bv negen uur (zoals bij industrie tereinen) met camera's zodat de kentekens worden geregisteerd. Ik hoop echt dat het open blijft anders echt zwaar niks
Suzanne :-[ :-[
|
|
|
Tukker
|
Tegen, denk idd dat die Rotterdamse 'Haagsche Harry's' met hun draaimolenauto's meer kapot maken tijdens het cirkels draaien. Oostvoorne is een prima leerplek!
|
|
|
berend
Gast
|
ik wil graag beginnen met kite surfen op oostvoorne maar wordt dit straks verziekt door een paar aardappels uit Den haag... TEGEN !!!!!!!!!!!!!!!! dus >
|
|
|
Mariëlla
Gast
|
Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|
Mariëlla
Gast
|
Ben absoluut tegen, prachtige spot heb het naar mijn zin daar, als ik er ben Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|
rocket man
|
Zwaar tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou je er dan wel met de fiets op mogen??
Het idee:
Iedereen heeft wel een oud krot in de buurt of kent iemand die hem kwijt wil. Zetten we die fietsen allemaal op de parkeerplaats en kan je er direkt een pakken en naar het water fietsen, mits de ondergrond hard genoeg blijft.
|
|
|
Tjarlie
Gast
|
TEGEN!! Ben net dit jaar begonnen en voel me veilig op het autostrand. Zoveel plekken zijn er in NL al niet waar [veilig] gerecreeerd kan worden... En tegen natuur ben ik echt niet... Maar kom op!! Het moet echt wel het meest vieze stukje strand van NL zijn zo onder de Botlek... Dus open laten en zorgen dat kiten zo veilig mogelijk blijft!!!
|
|
|
SuperJoost
Gast
|
Tegen. Lijkt me duidelijk...
|
|
|
sjees
Gast
|
Ik ben tegen sluiten van autostrand! uiteraard!!! Voor velen is dit de perfecte plaats om hun favoriete sport te beoefenen. We gaan toch ook niet het plaatselijke voetbalveld sluiten, of wel soms??
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik ben opzekers tegen want om te leren is het helemaal toppie want ergens anders als je gaat kiten en je valt lig je meteen in het diepe water en als je het dan nog niet goed kan (zoals my) dan lig je een partij te kloten om nog aan de kant te komen. TEGEN DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
|
Michel
Gast
|
BELACHELIJK !
IK heb echt een gruwelijke hekel aan die niks politiek !
Er wordt zoals gewoonlijk niet geluisterd naar de mensen. Een stukje natuur tussen die stink fabrieken is belangrijker dan de veiligheid van de watersporters.
Beginnende kiters worden nu naar diepere wateren gestuurd. HIER KOMEN ONGELUKKEN VAN !!
Ik vraag me eigenlijk ook wel af of ze zich zelf verantwoordelijk voelen als er ineens op andere plekken vaker beginnende kitesurfers verongelukken.
--- TEGEN !!!!!!! ---
|
|
|
~Dirk~
|
Uiteraard tegen,hoewel het toch lijkt of men daadwerkelijk is begonnen met de aanleg van de parkeerplaats. Het zou best eens kunnen dat doordat hierdoor de slufter drukker gaat worden, ook met mensen die daar nog niet aan toe zijn en dus het aantal reddings acties/ongelukken daar gaat toenemen de volgende sluiting gaat worden...............lekkerdan >
|
|
|
Kuifje
|
Tegen !!!!
Maar het heeft denk ik weinig zin om je hier druk over te maken, als ze in Den Haag,dit soort beslissingen nemen, kan je je als aktivist op gaan stellen en met zn allen handtekeningen ophalen en je hier tegen verzetten maar meestal is het dan al te laat...........helaas.
Werk zelf bij een Ministerie en bij ons worden ook besluiten genomen zonder dat zelfs onze leidinggevende daar van af weten, en uiteindelijk gebeurt het dan ook gewoon!!!!
Echt de definitieve beslissing is al genomen voor dat het in het nieuws komt,geloof me!!!! jammer maar helaas!!!!
|
|
|
Joost Sjoukes
Gast
|
Uiteraard tegen,hoewel het toch lijkt of men daadwerkelijk is begonnen met de aanleg van de parkeerplaats. Het zou best eens kunnen dat doordat hierdoor de slufter drukker gaat worden, ook met mensen die daar nog niet aan toe zijn en dus het aantal reddings acties/ongelukken daar gaat toenemen de volgende sluiting gaat worden...............lekkerdan > [/quote sorry voor de info, maar de slufter gaat waarschijnlijk ook dicht, net de hele maasvlakte. Ze willen heel graag een 2e maasvlakte en zodra ze daar mee beginnnen is het ook over voor de slufter waarschijnlijk. maar dit is nog ver weg hier kunnen we misschien nog wat aan doen.
|
|
|