Houston
Gast
|
Kunnen we s'nachts niet iedere keer het werk ongedaan maken van die gasten? Wie heeft zijn graafmachine rijbewijs?
Who cares about het rijbewijs.. Als ze je 's nachts daar pakken gaan ze je echt niet naar je rijbewijs vragen.. Iemand een shovel te leen?? ;D P.S. Tegen!
|
|
|
BartE
Gast
|
TEGEN,
KOm ik in october terug naar nederland om eindelijk is een x op Oostvoorne te kiten willen ze het sluiten. Niet doen dus.....!
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
nu zijn we genoodzaakt om op de NOG drukkere stranden op te zoeken , waar minder ruimte is en meer andere recreanten, dus word de kans op ongelukken weer groter en word het kiten in een nog negatiever daglicht gezet ( WAT EEN BEETJE JAMMER IS , EN NIET NODIG !!!!!!! )
HET AUTOSTRAND MOET OPEN BLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Casper
Gast
|
Ontzettend tegen! Zou vreselijk zonde zijn als deze ideaale locatie afgesloten zou worden. Moet ik zometeen verdwaalde badgasten op een drukke locatie lastig gaan vallen, nee daar zullen de gemeenten blij mee zijn1
Casper
|
|
|
mich
Gast
|
Ben tegen want hierdoor wordt het elders drukker. Met name met beginners....
Ik ken de spot niet maar deze conclusie is redelijk logisch. Sluit op de ene plaats dan wordt het elders drukker = gevaarlijker => dan zullen ze zeggen kitesurfen is gevaarlijk want er gebeuren hier veel accidenten... Als je veel beginnende kiters bij elkaar steekt gebeuren er accidenten. Steek een stad vol beginnende chauffeurs tussen vele fietsers en je zal ook lachen! Sluit met goeie redenen of sluit niet aub. Michiel
|
|
|
wilfred
Gast
|
Ik ben een beginnende kitesurfer.Als ze het strand gaan sluiten weet ik niet meer waar ik dan veilig kan oeffenen. Wij parkeren alleen maar dus belasten het milieu niet. Hou open dit starnd.
|
|
|
pauline
Gast
|
Absoluut TEGEN > En die onzin over die vogels! dat gelooft toch niemand Er zijn veel meer en betere argumenten TEGEN de sluiting dan dat ze die hebben VOOR de sluiting.
|
|
|
j.redan
Gast
|
Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|
Fox
|
geen discussie: ik ben tegen :-[
|
|
|
MakMan
|
Zoals al gezegd is, betreft het hier gewoon de beste beginnersspot van Nederland. Maar tevens ook de beste plaats voor gevorderden die op relatief vlak zeewater willen kiten. De ruimte is onevenaarbaar in Nederland en dat maakt de plek zo veilig. Er kunnen met gemak honderden kiters het water op, en dan nog kunnen lessen ongestoord aan de kant in het ondiepe gegeven worden. Als autostrand nu gesloten wordt, zal een ieder een andere locatie op moeten zoeken. Op de directe atlernatieve plaatsen, Slufter en Brouwersdam, zal het dus vele malen drukker worden, wat zeer zeker op meer ongelukken zal leiden. Op deze manier maken jullie de sport zeker niet veiliger. Dit leidt weer tot meer sluitingen, op nog drukkere locatie's, enz. Een vicieuze circel dus. Dus alstublieft sluit autostrand niet. Een mogelijkheid is het plaatsen van een slagboom van zonsondergang tot zonsopgang zodat joyriders, die het voor ons deels verpesten, vermeden kunnen worden.
|
|
|
nithwith
Gast
|
ik ben streng tegen.
ik ben een beginner en moet 2 uur rijden vanuit brabant. het autostrand is idiaal voor de beginners zoals ik.
ook het parkeren van de auto is ideaal tegen diefstal. zo'n kite is niet iets dat een student yuit zijn broekzak klopt.
|
|
|
MakMan
|
Leidt dit nog ergens naar Kitehigh, of staan we als kiters volledig kansloos?
|
|
|
Emiel
|
ben bang dat het niet meer te redden is :'(
|
|
|
Yannick
|
ben ik ook bang voor emiel, nu zijn we in het tijdperk van a.c ( after closure :'()
|
|
|
Alex.....
Gast
|
als de berlijnse muur net zo dik was als plaat voor de kop van die ambtenaren, dan stond die muur er de komende 100 nog. :'( :'(
|
|
|
Yannick
|
werd die muur niet met grof geweld omver gewaslt? ;D snap je waar ik heen wil
|
|
|
Leetje
Gast
|
Ben tegen....waar moet ik heen in de winter??????
Nederland is kampioen in het wegnemen van plezier!
|
|
|
MakMan
|
Nog 2 dagen.... :'(
|
|
|
|
MaxBest
Gast
|
Ik woon der vlak bij, om preces te zijn 2km!! dus k ga samen met een vriend proberen om der via een adnere weg gewoon op te komen. en elk paaltje of hek da ze neer zetten omzagen of uitgraven ofzo........ 8) :-X
|
|
|
Gidus
Gast
|
:'( Natuurlijk ben ik tegen, waar moeten we dan heen zonder in gevaarlijke stromingen te komen? Zijn ze helemaal van de pot gerukt?
Gidus
|
|
|
Japairman
|
Ik woon der vlak bij, om preces te zijn 2km!! dus k ga samen met een vriend proberen om der via een adnere weg gewoon op te komen. en elk paaltje of hek da ze neer zetten omzagen of uitgraven ofzo........ 8) :-X
buldozer mee en betonblok werpen..... geef dan ff een seintje als het zover is dan komen we met zen alle!
|
|
|
Aerodre
Gast
|
Jaaaaaa gezellig; oud-Hollands betonblokwerpen !! 8)
|
|
|
WaZuP
|
Je moet wel oppasen dat kiten niet word veboden door al onze heerlijke vernielingen
|
|
|