R@bert
|
He Leon...vet boardje dude. Zat aan die 2006 te denken voor weinig, haha. Dan die 128x38,5 Die 2007 schijnt echter beter te zijn hoorde ik van meerdere mensen !!!
|
|
|
Morres
|
Ik heb er op gevaren, board is goed geschikt voor bv zware chop of golven. voor vlak water zou ik toch echt een ander board nemen. Vind em weinig flex hebben, en enigzins aan de zware kant, wel geile graphics FlipTips zijn, zoals ik al zei, goed voor golven en chop, lekker tegen de sprays:)
|
|
|
Flakkee-John
|
leon je weet mijn bevindingen met dit board.
Ondertussen hebben de meeste nu dit board al gekocht van onze groep we hebben alle maten nu zelf ook liggen dus je moet toch een keertje komen om te testen
en anders ff bij nat.high langs die helpen je wel verder en als niet bevalt is het ook geen probleem weet ik uit ervaring
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Heb met de 06 gevaren maar vond hem heel zwaar en knetter hard. Fliptips zijn top en de graphics ook. Heb je al met een demon gevaren?? Die heeft echt vette pop en landen gaat heel smooth, wel zo lekker voor je knieen. Ik denk dat die heel goed past bij wat jij wil (heeeeeeeeeeeeeeeel hoog (grinnik_kitesmiley))
|
|
|
Flakkee-John
|
heb ook op de demon 2006 gevaren en was idd echt top, maar die van 2007 vond k iets minder, maar smooth heid van board blijft goed. de 2006 pro x kan je absoluut niet vergelijken met die van dt jaar. ik heb namelijk de 2006 na paar weken te hebben gevaren omdat ik de eigenschappen die jij noemt flygirl idd ook vond, maar 2007 is absoluut anders
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
leon je weet mijn bevindingen met dit board.
Ondertussen hebben de meeste nu dit board al gekocht van onze groep we hebben alle maten nu zelf ook liggen dus je moet toch een keertje komen om te testen
en anders ff bij nat.high langs die helpen je wel verder en als niet bevalt is het ook geen probleem weet ik uit ervaring
Die weet ik idd. John Maar ik denk gooi het is in de groep, ben benieuwd naar de bevindingen En heb al afspraakje met ome Jorgen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
knetterhard? vond hem juist behoorlijk wat flex hebben
|
|
|
|
|
Noordtuk
|
Wil er ook één gaan kopen. Hoorde we lvan iemand dat de lak er snel van af gaat. Is dit bij meerdere het geval??? En zo ja hoe hebben jullie verholpen??
grt
|
|
|
Elevation
|
zit geen lak op, zet isocap op.. dat is een harde kunststof laag, aan de binnekant van het isocap zit de print. als de isocaplaag los laat dan heb je wel een probleem maar dat lijkt onder garantie te vallen...
|
|
|
Noordtuk
|
ok bedankt voor de info Elevation. gebeurd dit vaak of was/is het toeval dat ik erover heb gehoord???
|
|
|
Elevation
|
geen idee, alleen wat je gehoord hebt kan niet... je zou eens bij winkels kunen vragen maar mag aannemen dat Jinne geleerd heeft van ze fouten.. helaas zijn niet alle winkels technisch onderlegt met betrekking tot de gebruikte materialen..
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
noordtuk, dat is met een custom, die slijt als een malle. Gister even met een 2006 pro-x gevaren, 128x38,5. Best tjill boardje (buiten de footpads), merkte dat het wel lekker snel op snelheid komt, pop was ook wel ff lekker en landing was ook beter dan met mijn 126x37 boardje. Alleen wel wat harder aankanten met z'n breed board
|
|
|
torchjelle
|
heb de 2006 128 X 40 gebrukt het als licht weerboard en je komt er echt super snel mee weg (ben maar 1,68 en weeeg 45 kg)
|
|
|
Noordtuk
|
heb nu zelf een Naish Thorn 134 × 40 maar wil als aanvulling een Pro-X 128 × 40 is dit een goede overlapping?? ben zelf 193 lang en weeg 95 kg.
|
|
|