Beginners board

hoeksjuut

Geen avatar

Juli 05, 2007, 03:52:46
edit2Rapporteer  
Kiters,

Ik ga binnen kort naar hongarije/Balatonmeer en daar wil ik dus ook gaan kite, ik heb een les gehad, heb een kite gekocht, alleen nu zoek ik nog een board. wie kan mij tips geven, misschien een goed aanbod doen voor een kite board.

groet

Michiel
ijbe
Gast
Antwoord #1 Juli 05, 2007, 04:08:02
edit2Rapporteer  
Vertel eerst je gewicht en wat voor kite je hebt, dan zijn er haast zeker wel mensen die je verder kunnen helpen.
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #2 Juli 05, 2007, 13:35:13
edit2Rapporteer  
hey

ik heb nog een 143X39 boardje over van 2007 niet veel op gevaren nog merk 3e (sorry voor de mensen die t weer reclame noemen)
is opzich wel handig licht weer boardje ik weet niet hoevel je weegt en wat de wind condities daar zijn. volgens mij liggen er best veel bergen rondom het balaton meer dus weet nie of je daar super kan kite.

paar jaar geleden toen ik er was stond het er helemaal droog  enorme stank aan dooie fishies
hoeksjuut

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 05, 2007, 13:40:20
edit2Rapporteer  
Ik weeg 70 kg. en heb naish aero 2.
Mijn broer is er geweest, bij het balatonmeer is het helemaal vlak, moet een hele goeie locatie zijn om te kiten, alleen nog vrij onbekend wat ik heb begrepen

Groet michiel
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #4 Juli 05, 2007, 14:14:02
edit2Rapporteer  
ja dat klopt als er wind is idd haaha

zal toch wel
tenzij je net als ik pech hebt met een opgedroogd meer
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.