Tom
|
bron?
|
|
|
JCS
|
Die lijkt ook wel zoals F-One zo'n soort Delta Shape te hebben...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ziet er weel heeeeeeeel gesjopt uit. Ook knap met een halve bridle! Lijkt me ook niet slim van Cab om een naam van een Gaastra te nemen. Snean, we kennen uw grafische kunsten, verklaar je nader!
|
|
|
|
Formula1
|
Ziet er weel heeeeeeeel gesjopt uit. Ook knap met een halve bridle! Lijkt me ook niet slim van Cab om een naam van een Gaastra te nemen. Snean, we kennen uw grafische kunsten, verklaar je nader! De naam kan toch een soort van werknaam zijn. De lijnen lijken me heel niks zitten.
|
|
|
wouterb
|
Lijnen/bridle lijkt mij gelijk aan de CB2
|
|
|
|
reinout
|
als ik daar op klik, zie ik niks van kites
|
|
|
snean
Geen avatar
|
als ik daar op klik, zie ik niks van kites
Tis een file download, daar staan die twee plaatjes...
|
|
|
wouterb
|
"toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk".....
|
|
|
Tom
|
Denk nog maar even wachten op betere bronnen voor ik dit serieus kan nemen ..
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Okay okay...
Dit is mijn inzending voor de Cabrinha design contest uit kitesurfmagazine. De contest is een kite van de nabije toekomst te ontwerpen, dus zowel shape als layout... Dacht ff geintje uithalen maar jullie beginnen meteen over bronne (angry_kitesmiley)
maarehh... mooi?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wel grappig waarmee heb je het gemaakt??? Ik heb ook mee gedaan, ik heb een topic in de het zelfbouw gedeelte staan.
|
|
|
snean
Geen avatar
|
maya, illustrator en photoshop, ga meteen ff kijken wat jij hebt gedaan, denk je dat er veel aan meegedaan hebben?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nee zeker niet anders hadden ze niet de wedstrijd niet verlengt tot 21 juli. Maar heb je ook alles berekend omtrend de bridles en AR?
|
|
|
snean
Geen avatar
|
er stond ook dat de winnaar bekend wordt gemaakt in kitesurfmagazine 2007??? Beetje vaag maar nee, ik heb het op het oog/gevoel gedaan, maya is een 3d programma, geen speciaal kitedesign programma zoals ikdesign. Bovendien wordt het winnende design nog uitgebreid onderzocht door cabrinha, ik ga er van uit dat zij dat beter kunnen berekenen dan ik...
|
|
|
El Rudo
|
Okay okay...
Dit is mijn inzending voor de Cabrinha design contest uit kitesurfmagazine. De contest is een kite van de nabije toekomst te ontwerpen, dus zowel shape als layout... Dacht ff geintje uithalen maar jullie beginnen meteen over bronne (angry_kitesmiley)
maarehh... mooi?
hehehehehe Goed gedaan man! Beetje leven in de brouwerij is ook nooit weg. Ik zou wel de naam ff veranderen want er bestond al een Gaastra Stealth. Ik denk dat de kite niet lekker vliegt op 4 lijnen, en dat 'ie met weinig wind gaat duiken
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Okay okay...
maarehh... mooi?
hehehehehe Goed gedaan man! Beetje leven in de brouwerij is ook nooit weg. Ik zou wel de naam ff veranderen want er bestond al een Gaastra Stealth. Ik denk dat de kite niet lekker vliegt op 4 lijnen, en dat 'ie met weinig wind gaat duiken Neejoh hij vliegt perfect, stuurt supersnel en is ook nog eens zeer stabiel dankzij zijn earodynamische stealth ontwerp! Dat van die gaastra wist ik niet anders had ik hem B2 genoemd maar helaas, heb hem al verstuurd...
|
|
|
El Rudo
|
dus zo wil jij onze race gaan winnen! mag je proberen, ik heb net ff geoefend op Autoplaya, wat ging dat vet hard! En straks met koetjevoetje, ik denk niet dat ik op het radar te zien ben. dan.
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Weet niet of iemand dit nog leest maar heb net gehoord dat ik tweede ben geworden in de contest met dit ontwerp
|
|
|
Morres
|
dan hor je dat wel laat, staat al tijdje in KSM hehehe GRATS! wat heb je gewonnen?
|
|
|
snean
Geen avatar
|
ik denk een pak, hij wilde mijn maat weten, maar in welke ksm stond het dan want ik heb het niet gezien, nummer 8 lag gisteren nog niet in de winkel
|
|
|
|
snean
Geen avatar
|
Sorry..vind hem niet mooi.
Tof van je poor! Dat je even je ongezouten mening geeft, had je soms ook meegedaan?
|
|
|