hoe the f**ck kan ik dit houden??

yvan

Geen avatar

Berichten: 13
Juli 05, 2007, 23:30:34
edit2Rapporteer  
Hey hey makkers,

Graag had ik wat advies gehad ivm backloop/kiteloop unhooked (of F16)

Ik doe deze sprong al een tijdje maar steeds ingehaakt... Nu vandaag toen de wind een beetje gevallen was dacht ik effe knopje omdraaien uithaken en LOOPEN en rollen, de eerste keer ging het precies vrij goed( wel gecrashed)  Maar wat een kracht op die bar (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) en kon dit gewoon niet houden en moest gewoon los laten, 2e probleem: de kite blijft loopen. ik heb het 3-4tal keer geprobeerd met gevolg ongeloofelijke kramp in men vingers. ik doe al een paar moves unhooked maar dit is niet te vergelijken met de F16....

Doe ik iets verkeerd? positie van men handen op de bar? Het blijven loopen. En hoe de fuck kunnen jullie die bar blijven vast houden in de loop?? schater

Ik vaarde vandaag switchblade 12 (2007)

Hopelijk wat respons want ik wil die vette move onder de knie krijgen... YeSS

Thx
yvan loser
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Juli 06, 2007, 00:10:03
edit2Rapporteer  
Gewoon bar goed vasthouden en spierballen hebben he  schater
En tja uigehaakd varen is gewoon lastiger he en vooral zwaarder maar je krijgt er meer vrijheid door Joepie

Je kunt het loopen vookomen door als je kite rond is de bar weer goed vast te pakken dit klinkt lastig maar na een paar keer oefenen lukt dit al gouw eerst gewoon met kiteloop oefenen daarna met F16.

Succes met oefenen Smiley
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 Juli 06, 2007, 00:21:24
edit2Rapporteer  
ik ga er van uit datj ij gewoon eerst kiteloops geoefent hebt.
want om gelijk met de f-16 te beginne lijkt mij ook niet alles...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juli 06, 2007, 00:37:23
edit2Rapporteer  
ik ga er van uit datj ij gewoon eerst kiteloops geoefent hebt.
want om gelijk met de f-16 te beginne lijkt mij ook niet alles...

lol, heb ik we lgedaan, hahaha

maar wat helpt is je hand, die in de tegenovergestelde richting van de richting waarnaar je loopt, midden op de bar te zetten, als jedus land(of crasht) laat je je loop-hand los, en dan draait ie veeel minder snel
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #4 Juli 06, 2007, 00:49:14
edit2Rapporteer  
de bar greep tijden een kite loop:

de hand aan de kant waarvan je de bar gaat aantrekken zet je tegen het koort (dit snap je he...)
vervolgens doe je de andere hand op zijn kop onder de hierboven beschreven hand...
je heb de bar nu beet als een knuppel..

als de kite 1 maal is geloop doe je handen (laatst beschrenven hand) weer goed.
oefen dit in normale kite loops zodat je je handen in no-time weer recht heb zitten met je ogen dicht

daar na zet gewoon die F-16 en die bar gewoon vasthouden niet zijken
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #5 Juli 06, 2007, 01:08:29
edit2Rapporteer  
of je linker hand tegen je depowekoordhouden en je rechterhand helemaal naar rechts schuiven en dan die aantrekken, dan hoef je niet over te pakken en heb je meer controle.

je loops worden dan wel iets groter en harder Smiley
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #6 Juli 06, 2007, 01:15:20
edit2Rapporteer  
ja ik gebruik de "knuppel" techniek, maar crash ook nog regelmatig en heb ongeveer 2 a 3 loops nodig om de bar weer normaal vast te pakken: loop1, crash, loop2, weer vol uit het water getrokken, loop3 volle snelheid op mijn buik er achteraan... en dan kan ik m weer in het midden vast pakken.

De volgende keer ga ik de techniek met het handje in het midden proberen (grinnik_kitesmiley)
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #7 Juli 06, 2007, 01:58:55
edit2Rapporteer  
de barf van cabrinha is in mijn ogen vrij glad ik heb het ook nog wel is dat als ik loop mijn klauw helemaal naar het eind van de bar glijd en dat doet best auw

gelukig kan ik daar nu geen last meer van hebben WANT MIJN KITE IS GESCHEURD!#^@%#@^%@&^%#&^#%@&#^%@#&^%

maargoed das een ander verhaal
yvan

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #8 Juli 06, 2007, 12:24:15
edit2Rapporteer  
ik sta al te popelen om het te proberen, ik denk dat ik die knuppel techniekis zal uit proberen.
Alleen denk ik dat het vandaag bij oldshool zal blijven en big jumps met deze vette wind vandaag... Joepie Joepie

Cheers makkers loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.