Rhederlaag

rickclaus

Juli 06, 2007, 03:05:10
edit2Rapporteer  
Gaan er nog mensen morgen kiten bij de rhederlaag (Lathum)? Ik ben daar vanaf 13 uur met een pl Venom.
xray

Antwoord #1 Juli 06, 2007, 03:15:58
edit2Rapporteer  
Kun je daar varen dan?
Op zijn minst niet echt verstandig, vlagerig en weinig plek om te landen en launchen...
rickclaus

Antwoord #2 Juli 06, 2007, 03:23:19
edit2Rapporteer  
Ik heb daar in het verleden wel eens eerder mensen zien kiten hoor...

Maar wind komt uit het westen dus is wel goede uitgangspositie ivm met de bomen
martijn_e

Antwoord #3 Juli 07, 2007, 01:18:52
edit2Rapporteer  
Ha Rick,

Ik weet niet of je al lang kite maar ik heb je vanmiddag even bezig gezien. Als je op de plek wilt starten waar je bezig was dan zou ik eerst nog maar een paar keer naar open water rijden want volgens mij heb je nog niet zo veel kaas gegeten van windrichtingen etc etc.
Starten waar jij stond gaat al zowiezo niet met een PL omdat hij iets minder tegen vlagen kan als een tube (maar dat had je al gemerkt).
En ik weet niet hoe jij  terug wilt komen maar dat was natuurlijk helemaal een utopie op dat strandje, tenzij je recht tegen de wind in kan kite.

Het was trouwen absoluut niet te doen op het water, heb drie rakjes gevaren en ben hem snel genokt. Vlagen dat je compleet van je board werd getrokken en het volgende moment windstil....

Pas AUB op met varen op binnen water en doe t zeker niet als je niet zeker ben van je skils en in zulke omstandigheden.

En de volgende keer weer lekker naar Mirns!!

Gegroet,
 Martijn (Rode Best Waroo)
xray

Antwoord #4 Juli 07, 2007, 13:29:45
edit2Rapporteer  
I rest my case, daarom ga ik zeker met weer als gisteren nooit naar het Rhederlaag...ondanks dat het voor mij maar 15 min rijden is....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.