_Chris
|
Mijn complimenten Harm, Martin en de websitebuilders Ik had er al wat over gepost op de Hyve En top actie dat het 250ste lid een kitecursus krijgt! Leuk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom Kite
|
Ziet er gelikt uit Misschien moet ik ook maar eens een kijkje gaan nemen bij xschool
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ziet er zeker netjes uit! Duidelijke site.
Denk dat ik ook maar een kijkje kom nemen. Ben iig vanaf 22 juli op het strand van roompot beach te vinden (en als er tijd voor is die van neeltje en vrouwenpolder..). Dus als je op de roompot bent (tussen 22 juli en 1 augustus) kom gerust even langs de xschool keet om een babbeltje te maken!
Misschien kom ik deze week al richting zeeland...
|
|
|
patricks
|
Dus niemand wordt lid van hun hyves (tong_kitesmiley) Iedereen gaat wachten tot ze 249 members hebben
|
|
|
Tom Kite
|
Ow vet, zit je daar op de camping?
|
|
|
_Chris
|
Dus niemand wordt lid van hun hyves (tong_kitesmiley) Iedereen gaat wachten tot ze 249 members hebben
Zo kun je het ook zien natuurlijk Bij Hyves kun je zien hoeveel leden er zijn, dat is wel nadelig.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ow vet, zit je daar op de camping? Zit vanaf vrijdag op de roompot op de camping! Vanaf 22 juli t/m 1 aug moet ik bij de xschool de windsurflessen regelen. Maar tot 22 ga ik lekker kiten daar en daarna alle winderige avondjes meepakken
|
|
|
Kondor 11
|
Goed bezig Harm!!! Me nieuwe kondor vaart geweldig, woensdag en donderdag volle bak gevaren TNX
|
|
|
Tom Kite
|
Ow vet, zit je daar op de camping? Zit vanaf vrijdag op de roompot op de camping! Vanaf 22 juli t/m 1 aug moet ik bij de xschool de windsurflessen regelen. Maar tot 22 ga ik lekker kiten daar en daarna alle winderige avondjes meepakken Ow vet, dan zie ik je daar wel eens rondhangen neem ik aan, ik geef er kitesurflessen
|
|
|
_Chris
|
Jullie hebben elkaar toch wel ontmoet dat eerste kitechixweekend?! Jij was er toen toch ook Tom?
Of hadden jullie teveel aandacht voor de chicks? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom Kite
|
Jullie hebben elkaar toch wel ontmoet dat eerste kitechixweekend?! Jij was er toen toch ook Tom?
Of hadden jullie teveel aandacht voor de chicks? (grinnik_kitesmiley)
Tjah dat zou best wel eens het geval geweest kunnen zijn plus het feit dat ik nogal een geheugen als een zeeef heb
|
|
|
|
Miek
Geen avatar
|
Harm en Martin, Leuke site!!! Maar kan niet missen met zo'n enthousiaste kiteschool! En ik zag zelfs nog een foto van het kitechix weekend van de Quiz!! En werd hard nagedacht op dat moment, haha.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Citaat van: _Chris op juli 09, 2007, 09:28:15 pm Jullie hebben elkaar toch wel ontmoet dat eerste kitechixweekend?! Jij was er toen toch ook Tom? Of hadden jullie teveel aandacht voor de chicks? Tjah dat zou best wel eens het geval geweest kunnen zijn plus het feit dat ik nogal een geheugen als een zeeef heb Moet eerlijk zeggen dat ik me ook geen tom meer kan bedenken... Maar waarschijnlijk ben ik vanaf vrijdag op de roompot, als je een keertje gaat kiten moet je het maar laten horen dan. Ik pm je mijn nummer wel even
|
|
|
Tom Kite
|
Citaat van: _Chris op juli 09, 2007, 09:28:15 pm Jullie hebben elkaar toch wel ontmoet dat eerste kitechixweekend?! Jij was er toen toch ook Tom? Of hadden jullie teveel aandacht voor de chicks? Tjah dat zou best wel eens het geval geweest kunnen zijn plus het feit dat ik nogal een geheugen als een zeeef heb Moet eerlijk zeggen dat ik me ook geen tom meer kan bedenken... Maar waarschijnlijk ben ik vanaf vrijdag op de roompot, als je een keertje gaat kiten moet je het maar laten horen dan. Ik pm je mijn nummer wel even Vet, doen we !
|
|
|
_Chris
|
Tjah dat zou best wel eens het geval geweest kunnen zijn plus het feit dat ik nogal een geheugen als een zeeef heb En dat blijft maar rosé drinken....
|
|
|
Tom Kite
|
Tjah dat zou best wel eens het geval geweest kunnen zijn plus het feit dat ik nogal een geheugen als een zeeef heb En dat blijft maar rosé drinken.... Hé goed dat je daar over begint, volgens mij heb ik nog wel een flesje in de kelder staan
|
|
|