Ponta Negra - Brazilie

8

Geen avatar

Juli 10, 2007, 01:35:01
edit2Rapporteer  
Aanstaande zondag ga ik naar Via Costeira in Brazilie (naast Ponta Negra, in de buurt van Natal).
Ik kan weinig/niks vinden over kitemogelijkheden daar.

Zijn er mensen die weten wat de mogelijkheden hier zijn en of er ook een shop is waar je spullen kunt huren (of beter zelf meenemen?)? Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Alvast dank!
kees69

Antwoord #1 Juli 10, 2007, 03:56:07
edit2Rapporteer  
Hi "8"

ben al een paar x in Ponta Negra geweest en heb ze inderdaad nooit zien kiten daar, maar het is zeker mogelijk aangezien er bijna elke dag wel een lekker windje staat. Weet wel dat er een stukje verder in Pipa een kiteschool zit. Moet gewoon even via google "kiten brasil"of zoiets intikken en dan even zoeken, kom je alle spots tegen. trouwens kijk net ff op windguru en daar staat Natal gewoon op.

PS je zit wel aan die Via Cosnogiets maar daar is helemaal niks te beleven hoor. Gewoon taxi of bus naar Ponta Negra pakken, leuk en zeer levendig badplaatsje met barretjes, strandventers (wordt je wel af en toe helemaal gek van) beachvoetbal, nou ja eigenlijk alles wat je van een Braziliaans strand verwacht. Maar pas op voor de Chica's !!!!! Je weet het nog niet maar het schijn dat Banco de Brasil op je voorhoofd staat.

Je gaat vast een hele leuke vakantie tegemoed en als je ervaren bent kun je er zeker kiten, reken alleen niet op resque bootjes of zo want die heb ik nog nooit gezien daar.

veel plezier
peterrr

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 10, 2007, 13:15:27
edit2Rapporteer  
Hoi 8,

In Ponta Negra zelf zit een toeristen office, die diverse tripjes aanbied, waaronder kitesurf lessen. Die worden niet gegeven in Ponta Negra zelf maar 20 kilometer zuidelijk.(tourist office is trouwens van een belg dus lekker nederlands babbelen).
Toen ik er was (maart) werd er redelijk wat gekite. Maar dat was echt slalommen tussen de golfsurfers door..
8

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 10, 2007, 19:07:35
edit2Rapporteer  
Tnx gasten!! ThumpsUp
Toch maar mn spullen meenemen dan maar, ik heb dr zin in!
Dat van die chica's, ik begreep al zoiets, ik ga met mn vriendin dus misschien valt het mee dan :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.