Coen2000

|
volgens mij is dat gewoon syndroom van down...
|
|
|
Morres

|
dat lijkt er idd meer op.. mja, als ik wist dat iemand anders normaal is, had ik gelijk de hospik geroepen :S Niet best, wat mensen zichzelf allemaal net aandoen 
|
|
|
Wen-D

|
volgens mij is dat gewoon syndroom van down...
Hahaha, nou liekt dr wel op..
|
|
|
leeany

|
die gast heeft goed liggen snacken daar (geschokt_kitesmiley) schijnt wel weer dat het drugsgebruik zwaar aanwezig was bij defqon, vind ik wel jammer opzich 
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Gewoon een geestelijk gehandicapte die feesten leuk vind. Moet kunnen. Los daarvan vind ik drugsgebruik op feesten geen enkel probleem. Zonder alcohol/x/lsd etc waren feesten stukken minder spannend en was het publiek nog doodser.
|
|
|
leeany

|
ja is ook echt gezellig als iemand in z'n bad trip zich op welke manier dan ook om 't leven brengt  en ik vind eigk wel dat alcohol los staat van pillen of snuif.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Tuurlijk leeany........Je moet niet alles geloven wat de media je vertelt. Alcohol gaan meer mensen aan dood (uiteraard ook omdat het meer gebruikt wordt dat niet vergeten) en het verpest de hersenen van veel jongvolwassenen (zeg maar 13 tot 16 zo'n beetje). Alcohol staat niet los van de rest. De ene drug is gewoon de andere niet maar het blijven allemaal drugs. Niet elk plantje is wiet....en een pil kan ook vanalles bevatten. Je helemaal lam zuipen is in onze samenleving doodnormaal maar verantwoord (hangt van de gebruiker af) gebruik van andere middelen is uit den boze.
|
|
|
jeroen90

|
je weet teminste zeker dat die het naar zijn zin heeft:P
|
|
|
leeany

|
naja, 10 pilsjes of 10 keer snuiven of snacken, ligt toch wel een groot verschil tussen denk ik zo. ik zie alleen niet in dat je pillen nodig hebt op zo'n chill feest als defqon, en trouwens.. zou jij het niet klote vinden als je zo op youtube gezet wordt 
|
|
|
Wen-D

|
Gewoon een geestelijk gehandicapte die feesten leuk vind. Moet kunnen. Los daarvan vind ik drugsgebruik op feesten geen enkel probleem. Zonder alcohol/x/lsd etc waren feesten stukken minder spannend en was het publiek nog doodser.
Nou ik moet je heel eerlijk zeggen, dat als ik ff moet zeiken.. op een groot hardstyle/hardcore feest.. dat ik niet alleen ga.. (ja ik ben een vrouw en verplaats me altijd in een groepje) maar meen het serieus.. of dat er 1 naast je staat en een zakje leegtikt in z'n drinken.. Of 2 die langskomen lopen met ogen zo groot als pizzaborden :  Ja sorry hoor, maar beetje sneu vind ik het.. dan betaal je je al helemaal de vinketering om daar te zijn... en weet je er de volgende dag ook nog niet alles meer van 
|
|
|
Spoon

|
naja, 10 pilsjes of 10 keer snuiven of snacken, ligt toch wel een groot verschil tussen denk ik zo. ik zie alleen niet in dat je pillen nodig hebt op zo'n chill feest als defqon, en trouwens.. zou jij het niet klote vinden als je zo op youtube gezet wordt  hij maakt toch zelf die keuze om zich te verlagen tot drugs gebruik. Dan weet je ook wat voor gevolgen er aan vast zitten. Je gaat toch ook niet bij de brandweer werken als je bang bent voor vuur.
|
|
|
leeany

|
en welke gevolgen er voor anderen aan vast zitten, ik zou echt niet chill vinden als ik 50 eur betaal voor zon feest en dan tussen allemaal van nemo's te staan (geschokt_kitesmiley)  en als er zon mafkees bij zit die van die shit in je glas gooit waardoor je hem zelf heel de avond uit tript of die spierverslappende zooi ( nou zou een jongen daar niet veel last van hebben ) maar toch.. laderz, koen
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nou ik moet je heel eerlijk zeggen, dat als ik ff moet zeiken.. op een groot hardstyle/hardcore feest.. dat ik niet alleen ga.. (ja ik ben een vrouw en verplaats me altijd in een groepje) maar meen het serieus.. of dat er 1 naast je staat en een zakje leegtikt in z'n drinken.. Of 2 die langskomen lopen met ogen zo groot als pizzaborden :  Ja sorry hoor, maar beetje sneu vind ik het.. dan betaal je je al helemaal de vinketering om daar te zijn... en weet je er de volgende dag ook nog niet alles meer van  Sorry, maar dat slaat nergens op want blackouts komen met de meeste drugs amper voor. Die gasten betalen inderdaad voor zo'n feest en hebben dan gewoon NOG meer lol door die spullen. Kun je wel sneu vinden, het is gewoon zo. De euphorie die MDMA teweeg brengt is niet met andere dingen te vergelijken. Overgens wil dat niet zeggen dat je zonder geen lol kunt hebben maar het is echt totaal anders. Ogen zo groot als pizzaborden.....ik kan daar juist onwijs om lachen om die waggelde mensen vaak  Drugs mits NORMAAL gebruikt kan gewoon leuk zijn. Als je dat niet wilt, prima, maar het maakt jou niet beter op een feest met je 10 glazen bier achter je kiezen dan de rest. Alcohol gebruikers worden in de regel veel sneller aggressief dan gebruiken van MDMA bijvoorbeeld. MDMA gebruikers gaan je hoogstens knuffelen lolz....Cocaine echter brengt vaak wel het slechte in mensen omhoog. Ze voelen zich god en gedragen zich er naar (never tried that one though) @leeany Dat mensen drugs in iemand zijn/haar drinken gooien maakt de drugs niet slecht maar die mensen zelf. Ik heb ook wel eens wat gebruikt een paar keer maar moet er niet aan denken dat iemand zomaar wat in mijn glas zou gooien. Gelukkig gebeurd het niet zo vaak, maar als het gebeurd ben je niet blij. Ook zijn niet alle mensen in de drugsgroepen prettige personenen, daar geef ik je helemaal gelijk in, maar dat ligt niet aan de drugs. 't Zijn normaal ook klootzakken.
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Dit is geen downer hoor...Zijn gezicht is namelijk wel nornmaal, als je down hebt vervormd je gezicht ook. Hij heeft gewoon jeuk onder zijn voet en kan er niet bij....wedden dat jij dan ook raar gaat lopen 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik slik zelf in het weekend altijd compleet pak Aspro-Bruis naar binnen, en gooi vervolgens liter water achterover. Super effect (grinnik_kitesmiley), en de dag erna totaal geen hoofdpijn, enkel wat schuim in de mondhoeken en de buren die je wat raar aankijken?
|
|
|
leeany

|
Nou ik moet je heel eerlijk zeggen, dat als ik ff moet zeiken.. op een groot hardstyle/hardcore feest.. dat ik niet alleen ga.. (ja ik ben een vrouw en verplaats me altijd in een groepje) maar meen het serieus.. of dat er 1 naast je staat en een zakje leegtikt in z'n drinken.. Of 2 die langskomen lopen met ogen zo groot als pizzaborden :  Ja sorry hoor, maar beetje sneu vind ik het.. dan betaal je je al helemaal de vinketering om daar te zijn... en weet je er de volgende dag ook nog niet alles meer van  Drugs mits NORMAAL gebruikt kan gewoon leuk zijn. naja,, ik vind drugsgebruik sowieso niet normaal, maja dat is mijn mening dan..
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Dat mag. Kort gezegd.......nooit meer drinken dan voor jou 
|
|
|
|
|
Coen2000

|
Dat mag. Kort gezegd.......nooit meer drinken dan voor jou  Ho Eens! jij doet te Wijs!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb zowiezo op defqon meer mensen neer zien gaan van de drugs dan van de drank...
en je praat trouwens als of je meer ervaring heb dan een paar keer!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Wist u dat..... ...in Nederland naar schatting 8% van de bevolking in de leeftijd van 18 tot 65 jaar problemen met alcohol heeft? Alcoholmisbruik komt voor bij 400.000 mensen en alcoholverslaving bij 325.000 mensen. Kon ik niet laten 
|
|
|
|
|