kite vakantie,waar naar toe..

Heeya

Geen avatar

Juli 17, 2007, 04:43:26
edit2Rapporteer  
Waar kan je lekker kiten?
Cumbuco ben ik geweest, was fantastisch. Maar ik wil nu met me vriendin weleens iets anders proberen. Iets dichterbij misschien? Flagbeach klinkt goed, maar zit je weer in corallja tussen de zuipende englisch guys.
Na lang surfen denk ik, zou de philippijnen of Vietnam dan wat zijn? We zoeken een relaxte place , dicht bij de kite spot en  ook geschikt voor mijn vriendin, die beginner is. Dus wat vlak water in de buurt is ook lekker. Kan ik gelijk wat tricks leren.
Maar welke spots [beaches] moet je dan hebben.
Hawai klinkt ook lekker.
We zoeken een fijne spot met weinig irritante toeristen, gewoon waar veel kiters zijn to Hang Loose.
Wij willen eind september voor 2 weken weg.
wij kan ons wijzer maken?
koen-tjeee

Antwoord #1 Juli 17, 2007, 15:56:09
edit2Rapporteer  
Liefst ook nog budget oplossingen ThumpsUp

Wil zelf evt. tijdens de herfstvakantie weg en ben nog volop opzoek!
kees69

Antwoord #2 Juli 17, 2007, 16:18:22
edit2Rapporteer  
zit met hetzelfde "probleem" wil ook eind Sep of Okt er tussen uit. Ben in maart in El Yaque geweest.
Is op zich erg goed te doen, met altijd lekkere wind, maar zit ook te denken aan Cumbuco (lees alleen maar positieve reakties) of Cabarete alleen weet ik niet of je daar goede wind hebt in die periode, is regen seizoen heb ik begrepen.

Heb ook plekje in Brazilie ontdekt "Barra do Cunhau" alleen heb ik daar nog niemand over gehoord.

Heeya

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 31, 2007, 02:38:34
edit2Rapporteer  
El yaque ken ik nog niet, ff checken
Thanks Smiley
VincentC

Antwoord #4 Juli 31, 2007, 02:39:52
edit2Rapporteer  
Prasonisi op Rhodos ook een echte aanradar, weet niet hoe het er in september is maar is afgelegen strand, vlak water en golfspot en iedere dag wind
Heeya

Geen avatar

Antwoord #5 Juli 31, 2007, 02:44:49
edit2Rapporteer  
vrienden van mij zijn in december naar cabarerte geweest. hadden van de 10 dagen maar 3 met wind. Dus ja, misschien hadden ze pech. wel goed weer.
Cumbuco is heel windzeker, als er maar zon is. Ivm opwarming duinen.
Kan je de klok op gelijk zetten. SUPER
Heeya

Geen avatar

Antwoord #6 Juli 31, 2007, 02:47:32
edit2Rapporteer  
Hee Vincent,
Kiten is daar ook gewoon "allowed' ??
johan

Antwoord #7 Juli 31, 2007, 02:55:12
edit2Rapporteer  
Ik denk erover om een rondje IJsselmeer / Noordzee te doen, want Nederland is een fantastisch kiteland als je het eens goed bekijkt...
kees69

Antwoord #8 Juli 31, 2007, 04:40:46
edit2Rapporteer  
Ben er uit, wordt geen Cabarete. Risico in die periode op een bui over me heen ga ik niet nemen.

Het wordt Pipa, Brazilie. Kleine plaatsjes er om heen met fantastische spots. Tenzij je natuurlijk niet
van zon, zee en palmstranden houdt....................... (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.